Toon posts:

9800Pro 2e monitor loopt schuin af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is mijn titel een beetje onduidelijk, ik kan het moeilijk anders kort uitleggen.
Het zit zo... ik heb een 9800Pro 128MB met de nieuwste drivers en 2 Iiyama 450pro (19") monitoren eraan hangen. In principe gaat het prima maar er is toch een ding. Mijn linker monitor is monitor nr.1 en mijn rechter nr.1 Monitor nr.1 zit fast aan de standaard video-out poort en nr.2 aan de dvi poort met een converter. Helemaal aan de linker kant van nr.2 wordt het beeld tot 1,5 cm van de rand naar racht fijngeknepen. - Als je dus je muis tegen de rand aan zet is je muis bv. 0,2 cm breed en als je de muis gewoon egend anders in het beeld plaatst is hij normaal (iets van 0,5 cm breed). Ik draai op 1280x1024 - als ik van res verander, veranrd er aan het probleem niks.

Iemand een idee of het zelfde meegemaakt.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Kan je niet met de instellingen van je monitor het effect wat wegwerken? Ik geloof dat het pincussie heet.

Je zou je twee monitoren eens kunnen wisselen om te kijkenn of die ene monitor het nog steeds doet. Dan weet je in ieder geval of het aan de monitor of aan de videokaart ligt. PErsoonlijk denk ik dat het de monitorafstelling wel zal zijn. Niet altijd staan ze direct goed afgesteld namelijk. :)

Senile! Senile Oekaki