Yep, ik ben over
Say bye bye to windows, and hellowww to Linux!
OK, maar voor het zover was, heeft het me (hoe kan het ook anders) wel wat moeite gekost. Eerst Fedora Core1 getest, maar zaten imo paar bugs in, zodat ik al snel een andere distro wou. Na wat navraag gedaan te hebben (ook @ #nos), ben ik op slackware uitgekomen... Dus ik de DVD gedownload == probleem
Mijn DVD speler kon dus blijkbaar niet van DVD booten
* Neejoh bummed... *
Ok, komt een maat van me op het geniale idee, om mijn xbox er maar ff bij te betrekken
Maar die heeft geen gewone molex voeding, dus moest ff wat verzinnen. Maar niets is te hoog gegrepen voor ons hehe.
We hebben dus gewoon de Xbox de power laten geven aan de DVDrom, en de IDE kabel van de PC naar de xbox gelust... En het werkt ook nog

En wat ziet mijn oog?? Hij wordt netjes aangegeven in de bios

paar min later:

Hehe, mijn computer hoeft geen grote mond op te zetten als ik naar linux wil
OK, maar voor het zover was, heeft het me (hoe kan het ook anders) wel wat moeite gekost. Eerst Fedora Core1 getest, maar zaten imo paar bugs in, zodat ik al snel een andere distro wou. Na wat navraag gedaan te hebben (ook @ #nos), ben ik op slackware uitgekomen... Dus ik de DVD gedownload == probleem
Mijn DVD speler kon dus blijkbaar niet van DVD booten
Ok, komt een maat van me op het geniale idee, om mijn xbox er maar ff bij te betrekken
We hebben dus gewoon de Xbox de power laten geven aan de DVDrom, en de IDE kabel van de PC naar de xbox gelust... En het werkt ook nog

En wat ziet mijn oog?? Hij wordt netjes aangegeven in de bios

paar min later:

Hehe, mijn computer hoeft geen grote mond op te zetten als ik naar linux wil