HTML als tekst in Internet Explorer

Pagina: 1
Acties:

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
op een of andere manier laat internet explorer ineens de brocode als tekst zien ipv de html file als webpagina als ik een html pgaina open.

Ik heb volgens mij ergens per ongeluk iets aangepast, maar kan het niet meer achterhalen.

iemand enig idee hoe dit op te lossen??

search leverde vooralsnog niks op.....al blijf ik doorzoeken..

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Een HTML file of JOUW HTML file?

In het eerste geval had je in SA moeten posten, tweede geval moet je je code posten.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:36
Is het niet stiekum een .PHP pagina ? :)

[ Voor 54% gewijzigd door Willem op 26-02-2004 22:40 ]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Bedoel je dat dit gebeurt bij alle html pagina's waar je naartoe surft, of bij een eigen creatie, die je probeert te bekijken?

• Bartez
nee, ik heb een html pagina op mijn desktop staan, als ik daar op dubbelklik verschijnt de broncode in internet explorer op de plaats waar normaal gesproken de webpagina zou moeten verschijnen. Kom ik via een internet link op een html pagina, dan werkt het allemaal wel, zolang ik maar niet op de pagina zelf klik op bijvoorbeeld mijn buroblad.

ik heb wel in internet explorer bij programma's de html editor aangepast naar notepad....sindsdien doet hij dit volgens mij......hoe kan ik dat veld weer blank maken?? dus dat er geen html editor is aangegeven?? misschien dat dat werkt......

kunnen jullie me volgen?? en de code kan ik hier wel neerzetten, maar da's gewoon de html code van de pagina als tekst....dus da's niks bijzonders.....

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:41
Bartez schreef op 26 februari 2004 @ 22:48:
nee, ik heb een html pagina op mijn desktop staan, als ik daar op dubbelklik verschijnt de broncode in internet explorer op de plaats waar normaal gesproken de webpagina zou moeten verschijnen. Kom ik via een internet link op een html pagina, dan werkt het allemaal wel, zolang ik maar niet op de pagina zelf klik op bijvoorbeeld mijn buroblad.

ik heb wel in internet explorer bij programma's de html editor aangepast naar notepad....sindsdien doet hij dit volgens mij......hoe kan ik dat veld weer blank maken?? dus dat er geen html editor is aangegeven?? misschien dat dat werkt......

kunnen jullie me volgen?? en de code kan ik hier wel neerzetten, maar da's gewoon de html code van de pagina als tekst....dus da's niks bijzonders.....
Hm, heb je niet als standaardactie bewerken staan ipv openen bij de mapopties van de extentie?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Rechtermuisknop erop, openen met..., je browser selecteren en Dit type bestand altijd met dit programma openen aanvinken. Volgende keer als je 'm in klasblok opend, dat vinkje NIET gebruiken natuurlijk ;)

• Bartez
jep....goed gezien...dat was het inderdaad....hij gaf aan dat er wat veranderd was.....en vroeg of ik wilde restoren.....heb ik gedaan en het werkt weer.....bedankt jonges....kan een slotje op!

ps...
sdomburg schreef op 26 februari 2004 @ 22:50:
Rechtermuisknop erop, openen met..., je browser selecteren en Dit type bestand altijd met dit programma openen aanvinken. Volgende keer als je 'm in klasblok opend, dat vinkje NIET gebruiken natuurlijk ;)
dat had ik al geprobeerd...maar daardoor kreeg ik dus tekst in internet explorer ipv in kladblok....maar toch bedankt voor de reactie!

[ Voor 55% gewijzigd door Bartez op 26-02-2004 22:53 ]

Pagina: 1