Toon posts:

[VC++] Toevoegen projectwizards?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Aangezien ik redelijk nieuw ben in de wereld van Visual C++ hoop ik hier een antwoord te kunnen vinden. Ik ben momenteel aan het prutsen met de MS SDK kit en deze zou bij installatie de mogelijkheid om .xbe files (xbox code) te creeren moeten toevoegen aan het projectmenu (file/new/tabblad projects). Helaas doet deze dit echter niet, en ik vraag me dan ook af of dit handmatig toe te voegen is, en zo ja, welke files ik hier voor nodig zou moeten hebben en in welke folder ik deze zou moeten zetten.

Of is dit uberhaupt niet mogelijk?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Welke versie?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Welke MS SDK kit? Volgens mij zijn er nogal veel SDKs van MS.

Verwijderd

Ik denk dat het volgende (korte) artikel je ongetwijfeld op weg kan brengen: http://www.codeproject.com/tools/driverwizard.asp

Verwijderd

Topicstarter
December kit (5849)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 22:47:
Ik denk dat het volgende (korte) artikel je ongetwijfeld op weg kan brengen: http://www.codeproject.com/tools/driverwizard.asp
Dat ziet er inderdaad veelbelovend uit. Even lezen. :)

Thxs.

• .oisyn
  • Laatst online: 01:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Is het een template wizard (dus als je een nieuwe file wilt toevoegen aan je project) of een project wizard (dus als je een heel ander project wil creëren)?

In beide gevallen is er een zogenaamde .AWX file nodig. Voor file templates moet ie komen te staan in [vs dir]\Common\MSDev98\Template, project wizards staan in \Common\MSDev98\Bin\IDE

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Topicstarter
Thxs. Met deze info moet het zeker kunnen lukken.
Pagina: 1