Ik heb vandaag mijn AMD Athlon XP 2400+ en MSI KT3 Ultra-ARU eens in elkaar gezet met 512MB DDR PC2700 van Infineon. Alles werkte perfect totdat ik in windows zag dat Fuzzy Logic 4 aangaf dat mijn proc op 1990 Mhz liep (15x132).Ik klik FSB aan, zet em op 133, computer loopt vast en bij het resetten geeft hij geen beeld. BIOS clear gedaan. Alles doet het weer, maar nu zit ik met FSB 100. Zodra ik em op 133 zet loopt ie niet meer. 101 pakt ie ook niet. Alleen nog maar 100, terwijl ik windows en alle drivers etc. gewoon met FSB 133 heb geinstalleerd. Proc is ook niet heet, 38 graden als ik de bios mag geloven. Maar dit alles begon nadat ik met Fuzzy Logic ging kloten. Met de search vind ik verder niemand die hetzelfde probleem heeft gekregen nadat hij met Fuzzy Logic aan de gang is gegaan. Iemand een idee?
Verwijderd
al eens gekeken naar een jumpertje op je moederbord?
en tot hoever kan je moederbord de proc aan?
tot 266. maar kijk even je manual goed na.
en tot hoever kan je moederbord de proc aan?
tot 266. maar kijk even je manual goed na.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 23:05 ]
had ik ook tot ik in de BIOS de high performance optie nam toen draaide alles op 133 en was het met fuzzy weer iets op te voeren (tot ongeveer FSB 150 stabiel)
Geen jumpertje nodig gehad, zitten er voor de FSB ook niet op
In de manual stond er niks over, maar ik heb Fuzzy Logic verwijdert en toen liep hij wel op 133, ook op High Performance, dus strakke timings. Kan dus een slotje op
In de manual stond er niks over, maar ik heb Fuzzy Logic verwijdert en toen liep hij wel op 133, ook op High Performance, dus strakke timings. Kan dus een slotje op