Ik heb het volgende stukje script:
En dat maakt van het volgende: [email=joe@example.com]Joe[/email] een mooie e-mail link. Echter, nu wil ik eigenlijk het volgende. Ik wil namelijk dit javascriptje gebruiken:
Hiervoor moet dus voor de @ en na de @ van elkaar gescheiden worden, waarna die link er gezet wordt. Ik heb al van alles geprobeerd... en vooral dingen die PHP niet zo leuk vind...
PHP:
1
2
3
4
| $patterns[] = "#\\[email=([a-z0-9&\-_.]+?@[\w\-]+\.([\w\-\.]+\.)?[\w]+)\](.*?)\\[/email\]#is"; $replacements[] = '<a href="mailto:\1">\3</A>'; $text = preg_replace($patterns, $replacements, $text); |
En dat maakt van het volgende: [email=joe@example.com]Joe[/email] een mooie e-mail link. Echter, nu wil ik eigenlijk het volgende. Ik wil namelijk dit javascriptje gebruiken:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <script type="text/javascript"> <!-- function noSpam(user,domain) { locationstring = "mailto:" + user + "@" + domain; window.location = locationstring; } function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) { //v2.0 window.open(theURL,winName,features); } --> </script> <a href="javascript:noSpam('ik','mijndomein.be')">Ik!</a> |
Hiervoor moet dus voor de @ en na de @ van elkaar gescheiden worden, waarna die link er gezet wordt. Ik heb al van alles geprobeerd... en vooral dingen die PHP niet zo leuk vind...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 21:26 ]