Toon posts:

Mijn compu reboot zomaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn compu draait heel raar, af en toe start ie zomaar opnieuw, alsof je op reset drukt. Gewoon tijdens een cd-tje rippen. Het gebeurt vaker en ik druk niet per ongeluk zelf op de reset knop|:( Ik denk dat het aan mijn ram ligt (noname ofzo). Hoe kun je dat het beste testen:? verder winME en nix bijzonders... Ohwja, k'eb norton zooi, kun je daar wat mee:?

Verwijderd

Of het is gewoon je voeding, wat mij het meest voor de hand liggende lijkt.

Verwijderd

bij een Aopen HQ-45 zit bij mijn weten een 300 watt voeding in of niet? verbeter mij als ik het fout heb

Verwijderd

250 Watt als ik me niet vergis. Hoeft niet te weinig te zijn, maar kan een beetje brak zijn.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb het weleens tijdens opstarten, dat ie gewoon spontaan een keer of 4 reboot voordat ik kan computeren :( ik heb een AOpen HQ08, toeval?

Verwijderd

ik heb 2 HX08 kasten en 2 HX45 kasten en nergens problemen mee. Maar voeding wil wel is stuk zijn, of gaar zijn.

Verwijderd

het is idd voeding , heb ik hier ook met a7v en kt7 raid mobo's moet ik ze na het aanzetten een keer resetten en dan doen ze het pas en dat zelfs met 300 watters wel el cheapo's dus als het 250 watt voedingen zijn dat is dat het gewoon hier was het bijv dus ook zo dat als ik mijn duron 600 @ 1000 clockte ik naar 1,85 volt moest en dan kreeg ik die resets dus ook , maar 950 mhz @ 1.80 volt is wel gewoon stabiel , dus je voeding trekt het niet 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad 250 watt. Maar volgens mij is dat genoeg. En kan het de ram zijn. Mijn pc133 ram kan niet op bv 115 mhz draaien, daaronder wel en op 133 uiteraard. Het is echt k:(t ram (cas 3+) en noname. Want ik heb ram van de zelfde zaak en volgens mij het zelfde merk, bij iemand anders (wel pc100) erin gezet en die heeft zinsdien spontane bevriezingen. Maar ja, ik wil toch een antec s830 ofzo kope, dus dat zit wel goed. Vooral omdat ik er nog fans bij ga zetten. Die antec is wel 300:) watt. Toch blijf ik die ram raar vinden:?

Verwijderd

Topicstarter
Oke, niemand weet wat van ram, of kan het daar niet aan liggen. Mijn ram zuigt:( heel erg.

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
test je geheugen met goldmemory. downloaden bij www.download.com en zoeken op goldmemory.
Pagina: 1