Toon posts:

Mensen met klachten over Ladot/Freehosting? Melden!

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mail mij even als je problemen hebt met Ladot/Freehosting op w.glaser1@chello.nl, ik zorg dat de krachten gebundeld worden. Ik heb momenteel contact met een journalist van de Telegraaf en die zal er een leuk artikel over schrijven.

Met vriendelijke groet,

Wouter Glaser

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
intoxicated schreef op 26 februari 2004 @ 17:18:
Mja, leuk, maar het is niet de bedoeling dat je daar nou weer een nieuw topic voor gaat openen :/

Zie ook: Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #spam Wervingsacties van welke aard dan ook.

[ Voor 23% gewijzigd door sdomburg op 26-02-2004 20:58 ]

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik wil inderdaad net zeggen, wat snapte je niet aan intoxicated's message in Problemen met Ladot? Meld u zich bij mij!/ ??

Verwijderd

Topicstarter
Kippenijzer schreef op 26 februari 2004 @ 20:58:
Ik wil inderdaad net zeggen, wat snapte je niet aan intoxicated's message in Problemen met Ladot? Meld u zich bij mij!/ ??
Sorry maar mijn definitie van spammen is... mensen lastig vallen met commerciële boodschappen. Ik probeer de Tweakers en mijn zelf te helpen door de klachten te bundelen? WTF is daar nou illegaal aan?

Verwijderd

Topicstarter
Kippenijzer schreef op 26 februari 2004 @ 20:58:
Of staat mijn andere post nog open over problemen met Ladot :S

Verwijderd

Topicstarter
Werven? Ik ben niet van Veronica, BNN of wat ook, werven is mensen vinden om ergens beter van te worden. Maar iedereen die meedoet wordt er samen beter van. Hoe groter het artikel van de Telegraaf hoe beter Ladot op z'n tellen past. Daarnaast is het een internet gerelateerd probleem. Of wil je zeggen dat Ladot Tweakers.net sponsort?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 20:56:
Beste Tweakers,

Mail mij even als je problemen hebt met Ladot/Freehosting op w.glaser1@chello.nl, ik zorg dat de krachten gebundeld worden. Ik heb momenteel contact met een journalist van de Telegraaf en die zal er een leuk artikel over schrijven.

Met vriendelijke groet,

Wouter Glaser
Heb een LINK in het lopende topic voor je geplaatst,
aangezien deze waarschijnlijk ook zo wel op slot gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 21:46 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 21:08:
[...]

Werven? Ik ben niet van Veronica, BNN of wat ook, werven is mensen vinden om ergens beter van te worden. Maar iedereen die meedoet wordt er samen beter van. Hoe groter het artikel van de Telegraaf hoe beter Ladot op z'n tellen past. Daarnaast is het een internet gerelateerd probleem. Of wil je zeggen dat Ladot Tweakers.net sponsort?
Ik quotte wat de mioderator postte ie je vorige topic sloot. Als je het daar niet mee eens bent, moet je hem mailen en niet zomaar een nieuw topic openen.

Ik hoop dat het nu wel duidelijk voor je is :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Het is dus niet de bedoeling dat je na een slotje nogmaals een topic opent. Vragen of mensen je willen mailen voegt niets toe aan een community, daarom willen we dat dus gewoon niet hebben. Je hebt nu totaal 8 keer gevraagd of mensen je willen mailen, die pogingen zijn grotendeels verwijderd. Hier houdt het echt op. Overigens wil ik je er graag op wijzen dat een tweede OW voor eenzelfde overtreding een tijdelijke ban met zich meebrengt. Ik geef je die tweede OW nu niet, maar laat het niet zo ver komen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.