30 inch lcd tv, ervaringen en suggesties nodig

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Ik zoek een 30" lcd tv, zodat ik tv en pc in 1 heb.

http://www.kieskeurig.nl/...h1/Sony%20KLV%2030MR1.htm
Ik had deze op het oog, maar las en hoorde dat deze eruit ging, dus valt hij af.

Ik heb naar philips en sharp gekeken, maar die vond ik twijfelachtig.

Ik zit op UPC kabel in regio amsterdam. Het schijnt dat signaal hier niet echt sterk is, dus ik denk dat ik me keuze daar ook van moet laten afhangen.

Heeft iemand wat ervaringen of wat suggesties.

(Plasma of wachten wil ik niet, omdat verbouwing bijna klaar is en we tv willen :P )

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-02 17:21
We hebben hier die Philips 30PF9975 en zijn er erg tevreden mee. Wel is het eerste wat je moet doen pixelplus uitzetten en progressive aan :)

[ Voor 7% gewijzigd door FatalError op 26-02-2004 20:35 ]

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Beste beeldkwaliteit, altijd en vanuit elke bron

Maak kennis met Pixel Plus, de nieuwste doorbraak van Philips op het gebied van de beeldkwaliteit.

Pixel Plus bevat een combinatie van unieke beeldverwerkingstechnologieën die u een ongeëvenaarde beeldkwaliteit biedt, ongeacht het bronmateriaal, van televisie-uitzendingen, videobanden en games tot DVD en digitale TV-signalen. Ook wordt een betere dieptewerking bereikt zodat de beelden er levensechter
en driedimensionaal uitzien.
volgens philips dan

waarom is dit zo slecht dan?

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-02 17:21
Tjah, ik vind het er niet mooier op worden bij tv uitzendingen. Hoe het bij DVD is weet ik niet, want voor DVD gebruik ik altijd n laptop die upscaled naar 1280*768 op de VGA ingang en dat ziet er werkelijk prachtig uit op dit scherm. De kwaliteit komt dan in de buurt van 720P HDTV.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

De Thomson 27 of 30lcdbo3b vind ik een super toestel, betaalbaar (goedkoper dan de rest) en echt een super beeldkwaliteit. Ik vind het een betere kwaliteit dan philips.

Alleen ik weet weinig van deze fabrikant en van deze lcd tv, alleen dat het een mega holding is.

iemand meer info voor mij??????

• DIJK
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:38
FatalError schreef op 26 februari 2004 @ 22:26:
Tjah, ik vind het er niet mooier op worden bij tv uitzendingen. Hoe het bij DVD is weet ik niet, want voor DVD gebruik ik altijd n laptop die upscaled naar 1280*768 op de VGA ingang en dat ziet er werkelijk prachtig uit op dit scherm. De kwaliteit komt dan in de buurt van 720P HDTV.
Dat upscalen schiet je toch weinig mee op? Je blijft toch met de beperkte resolutie van je DVD zitten. Of je em nou resized naar HD res (1280*720) of niet..
Pagina: 1