[Word 2003] Meerdere afbeeldingen uitlijnen in een tabel !

Pagina: 1
Acties:
  • 466 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021

M. Mulder

DPC: Team TFC

Topicstarter
Beste mensen,

In Word 2003 wil ik afbeeldingen zowel horizontaal als verticaal centreren in een tabel van bijvoorbeel 3 x 2 (3 kolommen, 2 rijen.
Ik selecteer de afbeelidingen tegelijkertijd. Bij het horizontaal centreren lukt dat prima en gaat iedere afbeelding netjes in het midden van elke kolom staan. Echter bij verticaal centreren lukt het niet, er vinden verspringen plaats.
Hoe kan ik dat toch voor elkaar krijgen. Lukt dit überhaupt wel? Verticaal uitlijnen van afbeeldingen in een rij van een tabel?

Met vriendelijke groet,

Machiel

• garage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik heb hier even getest met Word 2000 op W2K Pro NL. Zowel horizontaal maar ook vertikaal uitlijnen gaat prima.

Kunnen er geen spaties, tabs of andere niet zichtbare leestekens je parten spelen?

Koop een taart en ga het vieren!

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021

M. Mulder

DPC: Team TFC

Topicstarter
Heb je alle plaatjes wel in één keer geselecteerd? Immers je kunt bij het verticaal centreren niet kiezen uit rij, maar alleen uit pagina, marge of regel.
Bij alle drie gaan de plaatjes bovenaan de regels "hangen".
Horizontaal centreren daarentegen biedt de optie om hem uit te lijnen binnen de kolom.

Heel vreemd dat het jouw wel lukt ? :? :? :?

Heb het al gevonden. Ik moest de afbeeldingen als indeling "In de tekstregel" opgeven en voila hij springt gecentreerd in de cel.

[ Voor 18% gewijzigd door M. Mulder op 26-02-2004 21:59 . Reden: Oplossing gevonden ]