iemand enig idee waar ik een oracle 8 cd kan downloaden, of een ander programma, waarmee ik met sql aan de slag kan ?
alvast bedankt !
alvast bedankt !
A wise man's life is based around fuck you
[ Voor 22% gewijzigd door HunterPro op 26-02-2004 19:02 ]
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Regeren is vooruitschuiven
wat moet ik hier precies downloaden voor het gewoon maken van een database en wat daar bij hoort allemaal ?T-MOB schreef op 26 februari 2004 @ 19:02:
Ik denk niet dat je Oracle zo mag downloaden. Alternatieven:
1. MySQL
Jawel hoor:T-MOB schreef op 26 februari 2004 @ 19:02:
Ik denk niet dat je Oracle zo mag downloaden. Alternatieven:
License Rights
We grant you a nonexclusive, nontransferable limited license to use the programs only for the purpose of developing a single prototype of your application, and not for any other purpose.
Who is John Galt?
Er staat een vrij uitgebreide manual op MySQL.com, en de betere boekenhandel heeft er zat boeken over. Het is teveel stof om even tussen neus en lippen door op een forumpje uit te leggen.Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 19:09:
[...]
wat moet ik hier precies downloaden voor het gewoon maken van een database en wat daar bij hoort allemaal ?
(heb er niet echt veel verstand van)
bij oracle zelf misschien? En voor de rest kun je wel wat meer zelfonderzoek doen hoor. Dit is geen P&W voerVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 18:59:
iemand enig idee waar ik een oracle 8 cd kan downloaden, of een ander programma, waarmee ik met sql aan de slag kan ?
alvast bedankt !
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 26-02-2004 19:20 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
![]()