Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BUG?] tekens vóór got.tweakers.net = gare site

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Normaal post/zie ik nooit bugs ofzo maar dit viel mij echter meteen op,omdat ik nogal vaak fouten typ :D

als je bij wijze van spreken:

'got.tweakers.net
-;'got.tweakers.net

intypt dan kom je op een tweakers.net site met een zwaar verbouwde lay-out.

ik weet niet of het al ooit gemeld is maar ik post dit naturlijk met goede bedoelingen hé 8)

(met IE6 en Mozilla)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 18:57 ]

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:52
ik kom op google uit? (firefox)

Strava | AP | IP | AW

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
Die tekens die ervoor zorgen dat het fout gaat kunnen sowieso niet in een URL, dus ik denk niet dat daar veel aan te doen valt. En om nou iets helemaal te gaan fixen omdat mensen typefouten maken is ook weer zo overdreven ;)

En je komt overigens uit op T.net, dus dit was eigenlijk meer iets voor Frontpage Algemeen of Devtrack, maar daar kunnen ze er denk ik ook niet veel mee :)

[ Voor 27% gewijzigd door Hahn op 26-02-2004 19:00 ]

The devil is in the details.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
kick.to/devtrack

http://7)(*_;'.tweakers.net/ TS heeft gelijk, beetje apart natuurlijk :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat kan niet aangezien Devtrack losstaat van het forum en de FP. Als je het daar wil melden, kun je dat dus net zo snel zelf even doen :) .
TRON schreef op 26 februari 2004 @ 19:05:
http://7)(*_;'.tweakers.net/ TS heeft gelijk, beetje apart natuurlijk :)
LOL, als ik naar die URL toega, dan kom ik - in Firefox - uit op deze pagina van Google: Google phr3ku3ntl'/ 4Sk3D Ku3St10nZ.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Webgnome: ik ook:
The "I'm Feeling LuckyTM" button automatically takes you to the first web page returned for your query.

An "I'm Feeling Lucky" search means less time searching for web pages and more time looking at them.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Harm schreef op 26 februari 2004 @ 19:11:
[...]

Dat kan niet aangezien Devtrack losstaat van het forum en de FP. Als je het daar wil melden, kun je dat dus net zo snel zelf even doen :) .

[...]

LOL, als ik naar die URL toega, dan kom ik - in Firefox - uit op deze pagina van Google: Google phr3ku3ntl'/ 4Sk3D Ku3St10nZ.
Dat weet ik, het was ook niet meer dan een subtiele hint ;)

offtopic:
lol@ph34r-page van Google :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

geen GoT bug....

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.