Ik ben al een paar dagen aan het kl*ten en zoeken naar de oplossing voor een bootprobleem.
Het probleem:
bij het booten van mijn systeem krijg ik (als win.XP bijna start Welkom........) de volgende error, "Fastfat.sys" in een donkerblauw scherm.
1 van de 5 boots gaat goed en kan ik zonder problemen benchmarks draaien.
Als ik google, vind ik gerelateerde problemen. Maar allemaal over corrupte DIMMS.
Ik heb het geheugen getest met MemTest86 en bij 1 DIMM geeft hij elke x dezelfde error (368Mb)... de andere DIMM is goed.
Dus ik het weer proberen met alleen de goeie DIMM in het 1e bankie, geeft hij nog steeds die Fastfat.sys error en gaat rebooten.
Ligt het wel aan mijn geheugen of is het gewoon de HD die f*cked is?
Ik weet niet of het er mee te maken heeft maar als ik mn HT frequence naar bijv. 201 gooi krijg ik een fatal crash en moet ik mn c-mos clearen........
specs:
Asus K8V deluxe
AMD64 3200
Corsair 2x512 LL DDR400
Raptor 36 gig ( op prommise sata)
9800 pro
Xp Pro SP1
Thnx in advance
Neles.
Het probleem:
bij het booten van mijn systeem krijg ik (als win.XP bijna start Welkom........) de volgende error, "Fastfat.sys" in een donkerblauw scherm.
1 van de 5 boots gaat goed en kan ik zonder problemen benchmarks draaien.
Als ik google, vind ik gerelateerde problemen. Maar allemaal over corrupte DIMMS.
Ik heb het geheugen getest met MemTest86 en bij 1 DIMM geeft hij elke x dezelfde error (368Mb)... de andere DIMM is goed.
Dus ik het weer proberen met alleen de goeie DIMM in het 1e bankie, geeft hij nog steeds die Fastfat.sys error en gaat rebooten.
Ligt het wel aan mijn geheugen of is het gewoon de HD die f*cked is?
Ik weet niet of het er mee te maken heeft maar als ik mn HT frequence naar bijv. 201 gooi krijg ik een fatal crash en moet ik mn c-mos clearen........
specs:
Asus K8V deluxe
AMD64 3200
Corsair 2x512 LL DDR400
Raptor 36 gig ( op prommise sata)
9800 pro
Xp Pro SP1
Thnx in advance
Neles.