Toon posts:

zijn er nog mensen die "Earth an Beyond" spelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit spel ge Beta-test en sinds dien niet meer gespeeld (vond het wel erg gaaf)

Onlangs kreeg ik opeens weer de behoefte het weer te spelen. Zijn er nog mensen die deze fijne game spelen of is het inmiddels dood bij de gotters?

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ik denk dat er maar weining mensen deze game spelen... wel jammer natuurlijk voor westwood

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-10 14:07

Zerora

Ik Henk 'm!

Het was even leuk

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
ik verzoede al zoiets. De hoge abbo-kosten hebben mij destijds weerhouden de game te blijven spelen. Het concept vond ik echter super!
Je eigen figuurtje en spaceship ontwerpen en dan met buddies ergens in de galaxy afspreken om samen te gaan jagen enz.

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Ja ik vond het absoluut een waanzinnig spel. De abokostten weerhielden mij ervan er verder mee te gaan. En van wat ik gezien heb denken een heleboel mensen er zo over want een heleboel van de mensen die ik ken en dit spel speelden zijn er ook mee gestopt.

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
jammer dat er niet een echte PVP inzit :(

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Ik speel het al een half jaar niet meer. abo kosten zijn te hoog :(

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Yohann!s schreef op 27 februari 2004 @ 12:46:
ik denk dat er maar weining mensen deze game spelen... wel jammer natuurlijk voor westwood
Westwood is er toch niet meer?

March of the Eagles

Verwijderd

ja ik speel nog sinds beta ik vind de abo kosten wel meevallen tis maar 11dollar per maand ofsow ik bedoel wat is 11dollar :S als je uit gaat geef je misschien wel 7x zoveel uit..
wie speelt er hier dan op de pegasus server?

Verwijderd

Topicstarter
aanschaf cd + maandelijkse kosten. Of mag je de cd of lenen van een buddie?
Het was wel leuk en ik betaal nu ook zonder mopperen 55 euri voor me adsl dus 11 euri kan er nog wel bij.
lastig... Zeker omdat ik soms een paar weken niet game-minded ben en dan is het zonder van je abbo

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hacku schreef op 28 februari 2004 @ 15:03:
[...]

Westwood is er toch niet meer?
Westwood gaat nu onder EA Pacific (dacht ik) verder, ook al zijn er veel mensen de laan uit gestuurd. Maar er zal vast nog wel support zijn, want anders overleeft een MMORPG het natuurlijk nooit :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik de demo eens ga spelen (14 dagen gratis uitproberen) even kijken of het wel zo leuk is als ik me herinner.

Ik heb gisteren ff gespeeld op pegasus server; daar was geen sterveling? of speel je als newbe in een deel van de galaxy waar ervaren spelers niet meer komen?
was erg stil daar. (ik was progen)
Ook was het ff wennen om minimale wapens en skills te hebben wel erg leuk!
vanavond weer verder...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 08:51 ]

Verwijderd

nja als je opnieuw begint kom je bij in een nub sector is bijna geen hond te bekennen maar goed als je speelt moet je maar ff een tell sturen naar mij
/tell Djagoan
latersz

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* itsme heeft ook de beta gedaan en is half 2003 weer begonnen.
Was wel weer leuk, maar ik heb het abbo niet weer verlengt (had een timecard gehaald).

indien iemand het spel nog wil gaan spelen meld dat dan ff, ik heb nog een invite a friend card oid (dacht 30 dagen).
Die mail ik dan wel ff ofzo.
Helaas moet je om die te gebruiken wel ook een timecard kopen ;( anders gebruikte ik m zelf wel ;)

Nothing to see here

Verwijderd

Topicstarter
las net dat je voor $14,= kunt upgraden van demo naar full version (scheelt weer 50 of wat dollar)

Verwijderd

demo-->full version ja.. krijg je nog eens 30dgn gratis erbij.. je moet daarna wel een game card of met creditcard verder gaan.. ik koop me gamecards gewoon in game 120mil credits :) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 14:13:
demo-->full version ja.. krijg je nog eens 30dgn gratis erbij.. je moet daarna wel een game card of met creditcard verder gaan.. ik koop me gamecards gewoon in game 120mil credits :) >:)
Wel fijn, hoef je geen 70 euri te betalen voor import cd. Maakt de drempel weer wat lager om het weer te gaan spelen :) Die creditcard heb ik dus das geen probleem.
is wel vervelend dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen een level 2 drone duur eeuwen om neer te knallen (meestal einde verhaal voor me vlieg apparaat)
Ik zal vanavond je proberen te msgen ingame.

Nog ander mensen zin om deze leuke game te herondekken?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 16:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Fijn! ENB houdt in september op te bestaan. Game, upgrades en timecards zijn niet meer te koop! Demo is ook offline gehaald.

Wel vreemd dat de de game op deze manier laten uitsterven. Ik had best nog een half jaar willen spelen...

Nou, ik heb in ieder geval 2 weken weer wat te doen gehad en het was fun. Game is gewist en heb nu weer wat extra ruimte op mijn HD.

Is 2 jaar online voor een dergelijke game niet een beetje kort?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 13:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 13:19:
Fijn! ENB houdt in september op te bestaan. Game, upgrades en timecards zijn niet meer te koop! Demo is ook offline gehaald.

...
Ook zoiets wat me weerhoud maandelijks te betalen voor een game; als ze ermee ophouden, hou je er zo goed als niks aan over ...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 13:19:

Wel vreemd dat de de game op deze manier laten uitsterven. Ik had best nog een half jaar willen spelen...

Nou, ik heb in ieder geval 2 weken weer wat te doen gehad en het was fun. Game is gewist en heb nu weer wat extra ruimte op mijn HD.

Is 2 jaar online voor een dergelijke game niet een beetje kort?
Yup, storyline was ook voor 5 jaar geschreven. Probleem ligt eraan dat het spel is gemaakt door Westwood, wat nu opgeheven is. Daarna is het door EA overgenomen. EA heeft daarna weinig aan merketing gedaan, en hadden de support al een tijdje op een heel laag pitje staan. Daardoor kreeg je weinig nieuwe spelers, waardoor EA dus heeft besloten het spel te stoppen. Naar mijn idee heeft EA dus vanaf dat westwood werd opgeheven al geen zin in dit spel gehad, want het had makkelijk een hele hoop meer kunnen worden (het feit dat het spel tot het eind winstgevend is geweest in vergelijk met de resources die EA erin heeft gestopt zegt mij eigenlijk genoeg)

De manier waarop ze dit doen is nogal flauw door gewoon de hele support stop te zetten (alleen servers worden nog in de lucht gehouden) en dus ook geen nieuwe storyline/content update te doen. Naar mijn idee hadden ze er een stuk beter mee om kunnen gaan naar de spelers toe door de laatste 6 maanden te gebruiken om een eind aan de soryline te knopen.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:06

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

kan iemand nog wat leuke screenies posten?
ben wel benieuwd hoe het er uit ziet op hogere levels enzo...

heb tijd de beta gespeeld, en was level 30 terren enforcer geworder.
was altijd lachen. gingen food traden naar dat system linx boven in, met dat hek (ofzo) der in.
werd verteld dat daar achter een of ander hoog level monstor rond hobbelde.

iemand screenies van dat ding en wat info ofzo!?
de sfeer vond ik wel heel koel in die game :)

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

het is zeker jammer ik heb het spel 2 jaar gespeeld en laatste paar weken zat weirdo ook nog in me guild.. beetje jammer allemaal maar EA zuigt gewoon.. ze verneuken al die dope games,. maar goed meeste members van EnB stappen over naar EVE-ONLINE, ik zit daar ondertussen ook..
Pagina: 1