Toon posts:

[Suse 9.0] instalatie probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer het nog wel een keer

ik wil de instalatie vanaf de hardeschijf uitvoeren ..wie kan mij daarbij helpen zonder mijn topic te verwijderen of mij weer helemaal af te zeiken

via ftp lukt mij niet want hij zegt dat ik geen netwerk heb (ik heb een smc wireless ontvanger op usb)

ik zou graag gewoon wat hulp hebben zonder allemaal boze en nutteloze reacties (reageer dan maar niet)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Je topic is niet verwijderd, hij is gewoon gesloten. Zie de sluitpost daar: [rml][ Suse 9.0] instalatie probleem[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
ja dat had ik ook wel gezien maar ik vind het gewoon nergens op slaan ... dit hele forum bestaat toch om elkaar te helpen en als je dan een keer om hulp vraagt wordt je of afgezeken of het wordt gewoon gesloten..

ik heb echt al een heleboel manuals gelezen maar aangezien ik het hier post blijkt dus dat ik het nog niet begrepen heb wat ik nou moet doen (anders hoef ik het ook niet te vragen)

dus nogmaals ... hulp graag

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je het niet eens bent met een dicht topic, is het niet de bedoeling lukraak nieuwe te openen, lees Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! voor wat je wel kunt doen.
Installatie is trouwens met dubbel-l

[ Voor 3% gewijzigd door blaataaps op 26-02-2004 18:33 ]

Dit topic is gesloten.