Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen. Het is in iedergeval niet omdat ik iets wil jatten ofzo. Ik wil graag weten hoe tweakers die popups maakt die op hun main page staan. Helemaal onderaan de pagina zoals bij bijvoorbeeld dane-elec, dan krijg je van de mooie popupjes. Hoe doen ze dat? met een iframe? ik wil het graag weten want vind het er strak uitzien
het zijn layers <div></div> waarin gewoon wat tekst staat en die met een css of javascript ge-enabled worden on mouseover
Icons are overrated
oke, heb ik net toevallig uitgevonden, maar hoe komt het dat ze hem over de tekst heen krijgen zonder dat er voor de rest iets veranderd?
Verwijderd
CSSVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 17:37:
oke, heb ik net toevallig uitgevonden, maar hoe komt het dat ze hem over de tekst heen krijgen zonder dat er voor de rest iets veranderd?
position:absolute;
CSS 2.1 Specs
Verwijderd
En het kan ook net zo goed niet een div zijn.Helmet schreef op 26 februari 2004 @ 17:34:
het zijn layers <div></div> waarin gewoon wat tekst staat en die met een css of javascript ge-enabled worden on mouseover
hm..lachen. Oke nou bedankt jongens ik kom er nu wel weer uit!>crisp schreef op 26 februari 2004 @ 17:40:
<div style="position:relative"><div id="spef" style="position:absolute;top:-70px;left:100px;width:110px;height:100px;background-color:red;padding:5px;color:white;font-weight:bold;border:1px solid black;">zo doe je dat</div></div>;)
<br /><br />
<input type="button" value="hide" onclick="document.getElementById('spef').style.visibility='hidden'" /> <input type="button" value="show" onclick="document.getElementById('spef').style.visibility='visible'" />
laterz
Kwestie van proberen 
Ga je nu dat ding gebruiken dan?
Ga je nu dat ding gebruiken dan?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Met CSS, m'n jong. visibility:hiddenVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 18:04:
Een vraag nog hoe zet je hem standaard op hidden?
onload="document.getElementById('pearl').style.visibility='hidden'" ofzo?
vind ik ook, want dit is toch wel erg basicVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 18:07:
sjonge jonge, ik lijk wel blind vandaag, nou ja nu is het mooi geweest.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()