Favorieten effectief opschonen

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Ik heb in de loop der tijd een aardige verzameling favorieten verzameld. Deze verzameling is gestart ergens in 1996. Eigenlijk wil ik alle dode links verwijderen en alles opnieuw ordenen. Ik bij niet echt gemotiveerd om per link een controle uit te voeren.

- Is er een applicatie die kan controleren of websites nog bestaan?
- Is er een applicatie die favorieten eenvoudig kan ordenen op basis van bijvoorbeeld trefwoorden?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 18:23
SuperCleaner controleert of de links in je favorieten werken, waarna je ze ook heel gemakkelijk kan weggooien als ze dat niet doen. Verder is SuperCleaner ook nog handig om andere dingen mee op te schonen :)

Voor je tweede vraag zou ik niet zo één, twee, drie een programma weten, ik denk dat je dat het beste zelf in kan delen omdat het meer een persoonlijke voorkeur per site is.

The devil is in the details.

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:07
AM-DeadLink 1.42 controleert je favorieten op dode links,is nog freeware ook
http://www.aignes.com/download.htm

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat AM-DeadLink is veel beter dan SuperCleaner; thx!

Ik heb SuperCleaner één keer gebruikt om mijn favorieten te controleren; diverse websites werden ten onrechte aangevinkt als een dode site. AM-DeadLink doet dat veel beter: deze laat de eventuele foutmelding zien en geeft je de optie om de site in een soort browser te openen.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Die supercleaner komt aan allemaal bestanden die je gewoon nodig hebt. hij herkend onder andere .bak bestanden als tijdelijk, wat ze toch echt niet in alle gevallen zijn. Niet aan te raden dus lijkt me.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 22:34:
Die supercleaner komt aan allemaal bestanden die je gewoon nodig hebt. hij herkend onder andere .bak bestanden als tijdelijk, wat ze toch echt niet in alle gevallen zijn. Niet aan te raden dus lijkt me.
Dit draadje gaat over het opschonen van je favorieten, niet over het overige opschonen wat SuperCleaner voor je kan doen. :Y)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1