Toon posts:

msn doet lastig

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen,
zou iemand me kunnen helpen met het probleem dat mijn oude msn messenger zich steeds aanmeldt(4.7) terwijl ik op mijn nieuwe msn zit(6.1) dus word ik daar afgemeld..Ik heb een ADSL verbinding..een Usb Modem(ericsson hm121dp) ok heb ik een crosslink verbinding waar ik me internet mee deel..Ik hoop dat iemand me kan helpen!

_/-\o_ alvast bedankt!! _/-\o_

Verwijderd

Omdat je maar met één client per user aangemeld kan zijn?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 17:49:
Omdat je maar met één client per user aangemeld kan zijn?
Ik ben met stom ^^

Je kan toch niet op meerdere plaatsen aangemeld zijn wel :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:57

St@m

@ Your Service

je kunt je oude msn uit windows slopen, ik ken het probleem, ik heb de 4.7 versie er uit gegooid en toen had ik nergens meer last van

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Automatisch aanmelden kun je toch gewoon uitschakelen? In Outlook (Express?) zit trouwens ook ergens zo'n optie om het automatisch aanmelden zodra OE start uit te schakelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Bergen op 26-02-2004 17:58 ]

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:57

St@m

@ Your Service

ja dat kan ook natuurlijk, maar het is imo overzichtelijker om 4.7 gewoon te verwijderen met bijvoorbeeld TweakXP

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

Topicstarter
St@m schreef op 26 februari 2004 @ 18:00:
ja dat kan ook natuurlijk, maar het is imo overzichtelijker om 4.7 gewoon te verwijderen met bijvoorbeeld TweakXP
Maar stam kan je me misschien een link sturen naar die tweakxp?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:47

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Je kunt ook het volgende inkloppen bij uitvoeren (voor de echte beginner: start, uitvoeren):
code:
1
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Hiermee wordt die Windows Messenger ook compleet verwijderd...

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 18:52:
[...]

Maar stam kan je me misschien een link sturen naar die tweakxp?
Kom op zeg... In de tijd dat je dat zinnetje typte had je 't al kunnen vinden met Google... Searched the web for tweakxp. Results 1 - 10 of about 72,900

Verwijderd

Sorry, maar dit blijkt dus echt 0,0 niveau en zeker geen eigen initiatief om dingen uit te vinden en te leren :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.