wie kan me uitleggen wat het verschil is tussen deze 2 soorten processoren
en welk ik beter kan pakken voor m'n nieuwe computer
en welk ik beter kan pakken voor m'n nieuwe computer
[ Voor 70% gewijzigd door M-ThijZ op 26-02-2004 17:19 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Entity_Razer op 26-02-2004 17:19 . Reden: bijvoeging van info ]
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Verwijderd
Zoals jij het zegt is het net of de 32 bit CPU's helemaal in het niet staan in vergelijking met de 64 bit, klopt dat wel? Het echte grote verschil zul je pas zien met de software die voor een 64 bit CPU speciaal geschreven zijn (zal dat ook met emulatie onder een 32bit CPU lopen?).Entity_Razer schreef op 26 februari 2004 @ 17:18:
De XP's zijn de "normale" processoren. nogaltijd snel maar de "gewone" 32 bit processoren. ook snel maar natuurlijk niets vergeleken mett 64 bit.
De Athlon XP stervende? Het is juist DE cpu die een normale pc gebruiker de komende tijd gaat aanschaffen als hij upgrade. De 64 is gewoon nog te duur en alleen voor de fanatiekelingen weggelegd (of rijke luiVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 17:20:
Je kan natuurlijk ff de search gebruiken en het ff opzoeken...
Als je een nieuwe pc wilt samenstellen zou ik toch voor de athlon 64 gaan aangezien de Athlon XP stervende is. Dus met het oog op de toekomst en snelheid: Athlon 64
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Dit topic is gesloten.
![]()