Toon posts:

2de harde schijf in xp

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

zal kort het probleem proberen uit te leggen. Een vriend van mij heeft dingen van zijn harde schijf gewist maar wist eigenlijk niet wat hij deed. Vitale bestanden zijn dus ook verdwenen. Met het gevolg dat ziojn pc niet meer opstart (alleen dosprompt). Nu heb ik zijn harde schijf in mijn pc gezet en de hd (seagate ST 380021A) wordt herkend door de Bios en apparaatbeheer. Heb een driveletter toegekend via schijfbeheer maar als ik m nu wil openen krijg ik de melding dat de schijf niet is geformatteerd en of ik dat wil doen. Maar dat wil ik dus niet aangezien ik zijn data eerst naar mijn eigen hd wil verplaatsen zodat ik zijn pc op nieuw kan installeren.

Wie kan mij helpen?

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
probeer eens ontrack easy recovery

http://www.ontrack.com/Ho...px?id=3&pagename=Software

[ Voor 49% gewijzigd door vierkant228 op 26-02-2004 17:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik dat vinden?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het proberen, bedankt

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :) Zoals je vast wel in de [faq]registratievoorwaarden[/] hebt gelezen, wordt hier op GoT inzet van jou verwacht. Nu is het geval dat je het antwoord had kunnen vinden door slechts in de FAQ van dit subforum te kijken. Kijk aldaar onder het kopje "Hoe krijg ik verloren gaande data terug?" B)

Ik raad je bij deze dan ook aan om de Registratievoorwaarden en dan met name het forumgedrag gedeelte alsnog aandachtig te doornemen. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Het is hier namelijk geen www.beginnersweb.nl ;)

[ Voor 12% gewijzigd door BalusC op 26-02-2004 17:36 ]

Dit topic is gesloten.