Philips TV service menu

Pagina: 1
Acties:
  • 1.733 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 76854

Topicstarter
We hebben een nieuwe TV nl de Philips 28PW9308 waarbij ook de service menu code werkt om hier en daar wat in te stellen. Alleen zou ik graag willen weten wat dat allemaal betekend wat ik verander voor dat ik het ding de vernieling inhelp. Sommige van die instellingen lijken me erg advanced en niet om mee te spelen. Heeft iemand hier een beschrijving van met parameters en de hele zooi.

De optie die ik wel wil uitproberen is waar ik PiP of dualscreen kan veranderen. Zover ik weet heeft onze tv maar 1 tuner en is het dus niet mogeljk maar er zit wel degelijk een optie van die aard in zn bios. Zou het veilig zijn om deze om te zetten of heeft iemand dit al eens geprobeerd.

Anoniem: 91753

misschien even in de handleiding kijken?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Waarschijnlijk is die optie niet bedoeld voor normaal gebruik en staat dat om die reden ook niet in de handleiding? :+

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Anoniem: 91753

je mag toch aannemen dat alle opties van je apparaat vermeld/uitgelegd worden in je handleiding?

Topicstarter
De instellingen waar ik het over he staan idd niet in de handleiding. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet mag weten waar ze voor zijn. ;)

Anoniem: 21405

Anoniem: 76854 schreef op 26 februari 2004 @ 17:20:
De instellingen waar ik het over he staan idd niet in de handleiding. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet mag weten waar ze voor zijn. ;)
Dat kan ik me eigenlijk niet zo goed voorstellen. En als dat al zo is zul je toch wat duidelijker moeten zijn, niemand kan ruiken wat je bedoelt.

Topicstarter
Philips maar ook andere TVs hebben een zo genaamd service/dealer menu waar je allerlij niet standaard spul kunt instellen. Zoiets als deflection voltage, rood, groen, blauw waarde, etc.
De code om hierin te komen is: 062596 en dan als laatste de i knop onder de 7.

Secret code KTV Philips (voor de liefhebbers)

Anoniem: 50944

De instellingen uit het sevice menu staan inderdaad niet in de handleiding, deze zijn bedoeld om door en monteur aangepast te worden als bijvoorbeeld de goniometrie niet goed is.

Als je nou de namen van de instellingen geeft die je niet weet kom je misschien nog ergens.

Topicstarter
Het gaat zich in principe niet om 1 bepaalde functie. Alhouwel die dual screen pip functie me erg interresant lijkt. Deze is te vinden onder de optie service menu -> dualscreen pip
Pagina: 1