Toon posts:

[MSN/XP] Beveiliging voor 1 gebruiker instellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Het kwaad is geschied: Mijn broertje wil MSN om met z'n vriendin te kunnen ouwehoeren.. Alleen wil ik dus een paar dingen absoluut niet hebben..

Ten eerste wil ik dat hij geen file transfers kan maken. Weet iemand hoe ik dit dicht kan timmeren, het liefst zonder al teveel externe proggies? Ikzelf draai ook MSN, en ik zou het zeer waarderen als ik dit soort dingen wel kan.

Verder zou ik het prettig vinden als ik gewoon een stripped-down MSN kan installeren voor hem, waar filetransfers uberhaubt niet inzitten, en een hoop extra dingen ook niet. Alles wat hij heeft, maakt ie kapot (seen that before), en dat is op zich niet zo erg, maar ik moet dan a) alles maken en b) de kans is groot dat hij ook dingen van mij molt. Heeft iemand hier dus nog ideeën voor?

Alvast bedankt voor iedere serieuze reactie :)

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Om filetransfer uit te zetten, kan je toch met je firewall het dichttimmeren, op een hoog niveau zetten en voila toch?

E-Developing

Verwijderd

Topicstarter
Batsies schreef op 26 februari 2004 @ 18:08:
Om filetransfer uit te zetten, kan je toch met je firewall het dichttimmeren, op een hoog niveau zetten en voila toch?
Naja, buiten het feit dat ik geen firewall draai (ik weet dat ik dat eigenlijk wel zou moeten), timmer ik het dan toch ook gewoon voor mezelf dicht? En dat was nou eigenlijk niet mijn bedoeling. Ik wil dat ik er (praktisch) niks van merk dat hij geen filetransfers kan maken..

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:12

gwystyl

Beugeltje dan maar?

misschien heb je wat aan dit topic, de TS daar wilde ook file transfer uitschakelen voor zijn zusje en dat zelf wel blijven gebruiken. Ik weet niet of daar een bruikbare oplossing instaat (heb het probleem zelf niet), maar je kan het ff doorlezen.

Verwijderd

Topicstarter
gwystyl schreef op 26 februari 2004 @ 18:13:
misschien heb je wat aan dit topic, de TS daar wilde ook file transfer uitschakelen voor zijn zusje en dat zelf wel blijven gebruiken. Ik weet niet of daar een bruikbare oplossing instaat (heb het probleem zelf niet), maar je kan het ff doorlezen.
Er staat idd een oplossing (Rechten op Mijn ontvangen bestanden veranderen), maar MSN geeft dan doodleuk een error in de trant van "Kan bestand hier niet plaatsen, kies nieuwe locatie" waarna je dus op een willekeurige plek op de PC dat bestand op kan slaan.

Verwijderd

Topicstarter
*subtiel trapje*
Nog iemand een idee?
Pagina: 1