Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

tomtom kaart installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een tomtom kaart gekocht voor denemarken. Nu wil ik deze instaleren, maar krijg het niet voor elkaar.
Op de CD staan dat files en een pna file.
Ik heb al geprobeerdt om de files in een map te zetten en dan kaart wissel doen, maaar de navigator zegt dan dat er geen kaart geinstald is. Kan iemand mij hier mee helpen????
Op de cd staat geen installatie bestand. Wel zie ik dezelfde extenties die gebruikt worden in de benelux map (dat en pna bestanden)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je moet gewoon die hele directory naar je PDA kopieren, net zoals de map voor Benelux. TomTom zal hem zelf zien, en dan kan je kaart wisselen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Psychops
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:54
Alle kaarten die ik tot nu toe gekocht heb waaren voorzien van een installatie programma, Weet je zeker dat dat er bij jou niet bij zit...

Verwijderd

Mail naar support afdeling? ;)

Verwijderd

als je hem origineel gekocht hebt zit er altijd een handleiding bij 8)

beetje op kazaa rondneuzen he :D

Verwijderd

Topicstarter
ehm dat is het juist....Ik heb hem van iemand gekocht die, denk ik, niet van Tomtom is O-) .
Ik denk dus niet dat ik legale software heb gekocht.

Zal hem dus maar wegflikkeren. Verd**me gaat weer eeen tientje

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 17:25 ]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 16:58:
Ik heb onlangs een tomtom kaart gekocht voor denemarken. Nu wil ik deze instaleren, maar krijg het niet voor elkaar.
Als je de kaart hebt gekocht dan staan er iets meer dan 2 files op de cd ... Dan heb je namelijk ook een installatieprogramma waar je niet echt bij na hoeft te denken.

Succes !

-

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 17:22:
ehm dat is het juist....Ik heb hem van iemand gekocht die, denk ik, niet van Tomtom is O-) .

Zal hem dus maar wegflikkeren. Verd**me gaat weer eeen tientje
Wie gaat er nou betalen voor illegale software :X Als je al gaat betalen, koop het dan origineel.

Verwijderd

iig kopieer die map na je cf/sd

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb dat maar ff gedaan maar kan geen kaart wisselen. heb zowel in de root gecopieerd als in de dir Danmark Navigator Map

Help???

Verwijderd

dan heb je troep gekocht hahaha :D

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Gezien het illegale luchtje dat aan dit topic hangt, gooi ik hem dicht :) De originele echte kaarten kopen is gewoon de oplossing ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.