Toon posts:

Dingtje onder de processorvoet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
ik heb een Abit KT7 gekocht en ik probeer net de athlon 900 erin te zetten maar de processor kan niet helemaal in het voetje vallen omdat er in het 'gat' in het midden van de voet een rechtopstaand dingetje staat (ik denk een thermometer ofzo). Moet ik dat dingetje voorzichtig ombuigen?

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
zie andere postings, zoek, go.to/kt7faq , neem een cursus forum zoeken, lees de handleiding, denk na............

Verwijderd

Ja dat is de thermometer.
En je hebt weinig keus dan dat gevalletje voorzichtig omlaag te buigen.:P
suc6 ermee

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

dat is je temperatuur sensor. Gewoon klein beetje ombuigen, zodat ie nog wel tegen de processor wordt gedrukt maar dat je in iedergeval je proc met een lichte!!! druk erin kan zetten. (dan weet je zeker dat ie er goed tegen aan zit) Let er wel op dat als je het hefboompje naar beneden doet, dat je proc echt helemaal in de socket zit.

Verwijderd

Thermo sensor.

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 17:28 schreef Niels Saarloos het volgende:
zie andere postings, zoek, go.to/kt7faq , neem een cursus forum zoeken, lees de handleiding, denk na............
kom je gezellig bij mij schelden in de inrichting?

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
mag ik, voel me net schoolmeester zo |:(

ennuh iets mis mee om mensen ergens op te wijzen, als ze het vaak genoeg horen en zien , dan leren ze het ooit wel...

Verwijderd

die sensor kan je gewoon naar benden buigen.

Verwijderd

hoe heette dat ook alweer een NTC of zoiets

Verwijderd

Daar is de termometer, om de temp van de processor in zijn kont te meten, zo betrouwbaar mogelijk dus, duw dat ding wat omlaag en je processor past..
Pagina: 1