[DVD-Recorder] Peiling: probs met Philips DVDR-70 & co.

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:56

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik hoor zo links en rechts op Internet dat de Philips DVDR-70 en naaste familie van DVD-recorders erg veel mankementen vertonen. Gisteren las ik op het Radar-forum ook nog een topic hierover.

Problemen met onze DVDR-70: apparaat crashed soms, display gaat dan op zwart en de rode cirkel gaat branden;

Problemen bij een oom: crashes, vergeet zenders;

Bij een andere oom (DVDR-75): crashes, zenders een keer foetsie; Firewire deed het niet

Philips wimpelt me af met een "upgrade je firmware" en daarna reageerden ze niet meer. De firmware had ik bij aanschaf al bijgewerkt (alweer ettelijke maanden terug) en toen Philips die "tip" gaf bleek hun firmware gelijk te zijn aan die van de recorder...

Poll: Heb jij (of anderen die je kent) probs met deze recorders?
Ja, regelmatig! :(
Ja, af en toe... :(
Nee, nooit...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7240&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 26-02-2004 16:21 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik zou de troep gewoon terugbrengen.... niet te lang over nadenken! Misschien heb je ook gewoon pech en is het een garantiegeval :?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:56

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
deepspace schreef op 26 februari 2004 @ 16:23:
Ik zou de troep gewoon terugbrengen.... niet te lang over nadenken! Misschien heb je ook gewoon pech en is het een garantiegeval :?
Als je ziet hoeveel problemen anderen hebben dan is het overduidelijk een fout in de gehele DVDR-xx reeks... :(

Onze recorder doet het nu trouwens alweer tijden goed, dus we kijken het vooralsnog nog maar even aan (wel met inachtneming van de garantietermijn natuurlijk).

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11-2025

Tenesmia

First Sergeant

Hmm ... ik heb een dvdr-80 en ben er eerlijk gezegd super tevreden over ... nu al drie maanden ongeveer, en nog geen een probleem mee gehad, ondanks zeer frequent gebruik ... trek dus niet al te snel conclusies !

Ad Astra Per Aspera