Ik hoor zo links en rechts op Internet dat de Philips DVDR-70 en naaste familie van DVD-recorders erg veel mankementen vertonen. Gisteren las ik op het Radar-forum ook nog een topic hierover.
Problemen met onze DVDR-70: apparaat crashed soms, display gaat dan op zwart en de rode cirkel gaat branden;
Problemen bij een oom: crashes, vergeet zenders;
Bij een andere oom (DVDR-75): crashes, zenders een keer foetsie; Firewire deed het niet
Philips wimpelt me af met een "upgrade je firmware" en daarna reageerden ze niet meer. De firmware had ik bij aanschaf al bijgewerkt (alweer ettelijke maanden terug) en toen Philips die "tip" gaf bleek hun firmware gelijk te zijn aan die van de recorder...
Poll: Heb jij (of anderen die je kent) probs met deze recorders?
• Ja, regelmatig! :(
• Ja, af en toe... :(
• Nee, nooit...

Ook een poll maken? Klik hier
Problemen met onze DVDR-70: apparaat crashed soms, display gaat dan op zwart en de rode cirkel gaat branden;
Problemen bij een oom: crashes, vergeet zenders;
Bij een andere oom (DVDR-75): crashes, zenders een keer foetsie; Firewire deed het niet
Philips wimpelt me af met een "upgrade je firmware" en daarna reageerden ze niet meer. De firmware had ik bij aanschaf al bijgewerkt (alweer ettelijke maanden terug) en toen Philips die "tip" gaf bleek hun firmware gelijk te zijn aan die van de recorder...
Poll: Heb jij (of anderen die je kent) probs met deze recorders?
• Ja, regelmatig! :(
• Ja, af en toe... :(
• Nee, nooit...
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 26-02-2004 16:21 ]