[fdd] groene sliders voor Dell Dimension 8300

Pagina: 1
Acties:

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 19:04
Mijn pa heeft enige tijd geleden een Dell Dimension 8300 aangeschaft. Mooi en rustig systeem, echter zonder floppydrive. Nu wilde mijn zusje wel graag met diskettes kunnen werken en ook wilde mijn pa graag een cf-reader inbouwen. Dus ik die dingen gekocht in de winkel. Nu wilde ik ze inbouwen en zag ik dat Dell met die geinige sliders werkt om het spul te monteren. Ik had nog 2 (3,5") vakjes vrij maar er zaten 2 3,5" sliders bij en 2 grote sliders voor dvd/cd spelers. Nu kan ik dus maar 1 van de 2 dingen installeren. Dell gebeld voor extra sliders maar dat kon niet (werkelijk ongelofelijk, van de support tot de verkoopafdeling konden ze niets regelen!!). Nu ben ik dus op zoek naar 2 van die sliders voor mijn systeem. Iemand enig idee waar ik dat spul voor Dell kasten wel kan krijgen (bijv winkel die dezelfde kasten/hetzelfde slide-systeem verkoopt?) Of heeft iemand nog 2 van die dingen liggen waar ie niets mee kan/wil?

[edit]
een plaatje, het zijn die groene dingen!
Afbeeldingslocatie: http://www.itcow.com/gallery/albums/dell_gx240/Internal_right_CD_ROM_hdd_and_fdd_zip_bays.sized.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Moriaty op 26-02-2004 16:22 ]

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Hey denk je dat alles los te bestellen is ofzo?

Al via sales geprobeerd?

Linux is zo cool dat ik het koud heb

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 19:04
hey Sjoq, was niet los te krijgen nee, maar het leek mij redelijk logisch als er nog 2 gaten in je kast zitten voor 3,5" dingen dat je daar ook iets kunt inbouwen. Ik zou ook niet weten waarom ze er nog grote sliders in hebben zitten als het systeem af-fabriek met 1 dvd speler en 1 cd-rw drive komt :/

dell sales, service, internet, alles geprobeerd.

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981