dvd speler gaat niet open, hoe openkrijgen zonder schroeven?

Pagina: 1
Acties:
  • 16.026 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 35647

Topicstarter
Hoi,

Mijn dvd lade wilt dus niet open gaan.
Ik kan hem niet openschroeven ivm garantie.
Er zit op 1 schroef een zegel dus ik kan er wel een beetje in kijken frutten met liaal maar echt open niet.
Ook kan ik het klepje dat openflapt voor de lade openen en naar binnen kijken.
Er zit nu een cd in die er dus uit moet, er ging iets fout bij upgraden.
Nu wil ik dus die cd eruit hebben zodat ze niet gaan zeiken bij de garantie.
Iemand een idee?

Ik heb ook iets begrepen met een paperclip gat maar zit dat ook bij een gewone dvd speler?

Het is een hiteker he-940 met divx.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-04 22:58

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Als er zo'n paperclip gat zit, dan is dat een heel klein rond gaatje meestal vlak onder het laatje. Door daar een paperclip in te drukken duw je het laatje een endje open.

Wil het laatje ook niet open als je de spanning eraf hebt gehaald en opnieuw aangesloten?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Anoniem: 82070

Als er een garantie op zit, dan kun je toch naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en hem daar open laten maken?

<< whoeps >>

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 82070 op 26-02-2004 15:45 ]

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22
je zegt zelf dat je hem niet wil openschroeven ivm garantie....

als je garantie hebt kun je ook naar de store gaan en de cdlade laten openmaken ondergarantie....

edit: ooeps dubbelpost... wordt ook zo snel gereageerd ;)

garantie is door die mislukte upgrade waarschijnlijk toch al vervallen... dus waarom niet het zegel verbreken...

[ Voor 37% gewijzigd door nachtnet op 26-02-2004 15:47 ]

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:43
speler uitzetten en aanzetten met de eject knop ingedrukt houden wil soms ook wel es de truuk doen

https://wren.co/join/Devian

Topicstarter
Stekker eruit en knop inhouden en allerlei combinaties ervan werkt niet.
Ik kan ook geen gaatje ontdekken voor de paperclip.

Ik breng hem zowieso terug naar de winkel met of zonder cd erin, kan hem waarschijnlijk zo omruilen tegen een nieuwe.
Ik heb alleen voor de zekerheid die cd eruit.

Dat stomme hoedje aan de bovenkant van de cd moet omhoog dan kan ik hem opentrekken neem ik aan, shit :(

• Schiksie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05-2022
Zit er een dvd scheef in of zo ? Ik zou zeggen stuur effe een mailtje naar Hiteker info@hiteker.nl dan weet je zo of tie een emergency eject heeft :P

Antec Sonata II, AsRock 939Dual, Atl Venice 64 3500+, Zalman CNPS7000B-ALCU, Asus AX800 PRO 256 TVD, 2*512 Kingston PC3200 DDR, CDRW Lite On LTR-52246S, Lite On DVD 16/48, Maxtor 300Gb D-Max 10 + Maxtor 120 (U133), 2*3Com 3C905B TX PCI 10/100Mbit

Topicstarter
mailtje onderweg met mijn nep naam emailadres, voor de zekerheid ;) .

Wat voel ik me stom zeg :(
Pagina: 1