Status van topics

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Gotfather
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Als frequent GoTbezoeker (niet frequent poster) heeft de search al diverse malen antwoord gegeven op problemen omtrent hard- en software. Nu leek het mij echter handig om de status van een topic uit de search resulaten te kunnen afleiden, dwz of het probleem van de TS opgelost is.

Dit zou dan bijvoorbeeld kunnen gebeuren door de TS de mogelijkheid te geven een vinkje of iets dergelijks aan zijn topictitel te kunnen toevoegen, welke getoond wordt in de zoekresultaten en in de 'normale'topiclijst.

Zomaar een idee, maar wellicht geen gek idee?

Verwijderd

Ik ben nog altijd van mening dat dit geen vraag en antwoord forum zou moeten zijn. In veel fora is een antwoord lang niet altijd een compleet antwoord, en niet altijd de enige (juiste) oplossing. Ik vind de discussies eigenlijk interessanter dan vraag en antwoord topics.

Dus dan zou je eerst een discussie moeten voeren of dit uberhaupt wel een vraag en antwoord forum moet zijn.
En als dat zo was, dan moest je nog vaststellen aan welke eisen een antwoord moet voldoen om een vraag als beantwoord te beschouwen.

Laten we het interessant houden. Iemand met vragen moet maar gewoon zijn best doen om iets te zoeken. En als hij in plaats van een kant en klaar antwoord juist en discussie of iets dergelijks vindt, dan is dat imho gewoon mooi meegenomen.

Wellicht zul je je eigen beeld van het forum een beetje moeten aanpassen.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hetzelfde idee is besproken in Feature: Accepted answer *parse devvers?*

uiteindelijk is het ook meegenomen in het idee om een 'knowledge base' te ontwikkelen specifiek voor GoT.
zie hierover de Mededeling:
Knowledge Base

de knowledge base wordt momenteel ontwikkeld, en is al in 'vergevorderde conceptuele fase' (© drm) en dus kunnen niet zomaar ideeen die in LA ontstaan hierover meegenomen worden.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Gotfather
  • Niet online
Allerminst heb ik het idee van GoT als V&A forum. Echter, de mogelijkheid om de TS zelf aan te laten geven dat er een bevredigend antwoord op zijn vraag of probleem is gekomen kan een zekere meerwaarde betekenen.

Zoals je zelf al aangeeft is deze mogelijkheid voore discussietopics natuurlijk niet van belang, maar voor specifieke HowTo vragen en zaken à la "help, het werkt niet!" des te meer. Het geeft dit soort (veelgestelde) vragen mijns inziens meer waarde voor GoT als knowledge base. :)

edit: ik typ weer eems te langzaam

[ Voor 6% gewijzigd door Gotfather op 26-02-2004 15:55 ]

• Gotfather
  • Niet online

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Dus... :z

Professionele website nodig?