Als ik een share probeer te benaderen via Start -> Run waar ik als ingelogde gebruiker geen rechten op heb, word me normaal gesproken gevraagd om een username en password. Na ingeven van een account die de share mag gebruiken werkt alles prima. So far, so good, dit is precies wat de bedoeling is.
Echter, nu zijn er ook een aantal machines waarbij hij niet met de vraag komt, maar meteen met Access Denied.
Aangezien dit een nogal lastig te formuleren iets is, word zoeken op Technet lastig. Ik heb het wel geprobeerd, maar niks relevants kunnen vinden.
EventViewer meld ook niks spannends.
Dit gebeurt in ieder geval op Windows 2000 machines als werkstation. De server is ook een Windows 2000 Server (geen Advanced Server).
Kent iemand dit probleem en zo ja, de oplossing?
Echter, nu zijn er ook een aantal machines waarbij hij niet met de vraag komt, maar meteen met Access Denied.
Aangezien dit een nogal lastig te formuleren iets is, word zoeken op Technet lastig. Ik heb het wel geprobeerd, maar niks relevants kunnen vinden.
EventViewer meld ook niks spannends.
Dit gebeurt in ieder geval op Windows 2000 machines als werkstation. De server is ook een Windows 2000 Server (geen Advanced Server).
Kent iemand dit probleem en zo ja, de oplossing?
Virussen? Scan ze hier!