ik heb gister suse 9.0 gedownload van de nederlandse ftp. daarbij heb ik gewoon de hele map 9.0 binnen gehaald. vervolgens heb ik de iso gebrand (22mb vond ik wel al weinig) en daarna vanuit daar geboot. probleem is dan dat hij wel het welkom scherm enz laat zien maar als je dan wil gaan instaleren zegt hij dat niet de juiste cd aanwezig is
(????????)
dan maar handmatig... taal instellen enz en dan setup starten maar dan wil hij weten vanuit waar hij moet mounten
(????)
vanalles geprobeerd maar het lukt me niet
-de cd wil hij niet (is niet juist volgens hem)
-ik heb alles op een partitie van 20GB staan die I heet (linux als titel) ook dat wil hij niet zo openen en ik weet ook niet naar welk bestand ik hem moet sturen dus....
HELP!!!
PS
-ik heb windows xp op de c staan
-een schijf die H heet staan mijn data op
en op die schijf is dan nog weer een partitie I waar de instalatie bestanden in staan
(????????)
dan maar handmatig... taal instellen enz en dan setup starten maar dan wil hij weten vanuit waar hij moet mounten
(????)
vanalles geprobeerd maar het lukt me niet
-de cd wil hij niet (is niet juist volgens hem)
-ik heb alles op een partitie van 20GB staan die I heet (linux als titel) ook dat wil hij niet zo openen en ik weet ook niet naar welk bestand ik hem moet sturen dus....
HELP!!!
PS
-ik heb windows xp op de c staan
-een schijf die H heet staan mijn data op
en op die schijf is dan nog weer een partitie I waar de instalatie bestanden in staan