Toon posts:

nova.planet.nl met chello & planet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf ADSL van Planet en een Chello-plus Abo. Nou zou ik natuurlijk graag op nova willen komen met m'n chello aansluiting aangezien die nieuwsservers van chello waardeloos zijn. Jammergenoeg is nova.planet.nl niet meer toegankelijk voor niet-planetgebruikers.

Nou vroeg ik me af of er niet iets mogelijk (lan/tunnel etc) was zodat ik toch met Chello op Nova kan komen. Ik heb dus wel een werkende verbinding met Nova via m'n adsl aansluiting.

Waarom ik dit graag zou willen: Chello dl ik met 600kb/s Planet 200kb/s :*)

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:48

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Ik denk dat uiteindelijk de verbinding toch vanaf het Planet IP gemaakt zal moeten worden, en dat alle data daar doorheen moet.. waardoor je uiteindelijk toch vastzit aan de snelheid van adsl. Overigens vind ik het al knap van je als je 200k haalt, dat is mij nog nooit gelukt op nova.

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

Topicstarter
Pathfinder schreef op 26 februari 2004 @ 15:11:
Ik denk dat uiteindelijk de verbinding toch vanaf het Planet IP gemaakt zal moeten worden, en dat alle data daar doorheen moet.. waardoor je uiteindelijk toch vastzit aan de snelheid van adsl. Overigens vind ik het al knap van je als je 200k haalt, dat is mij nog nooit gelukt op nova.
De laatste tijd heeft nova wat kuren, maar over het algemeen dl ik altijd op volle snelheid.

ps: Je kan of kon wel altijd op newszilla komen dmv IPv6, ben nooit iets tegengekomen dat dit op nova ook zou kunnen maar mischien weet iemand het hier?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zoals hierboven al gezegd: natuurlijk kan je tunnelen. Wel met als downloadsnelheid dan natuurlijk de upload van degene die je zo gek krijgt om zijn planet abbo te geven.

Het tunnelen zelf is dan gewoon zoals het altijd gaat, daar lijkt me geen uitleg over nodig (is al heel veel over te vinden, in hier, Network Troubleshooting en natuurlijk op de rest van internet).

Maar makkelijker / beter is gewoon een payserver nemen :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 26 februari 2004 @ 15:18:
Zoals hierboven al gezegd: natuurlijk kan je tunnelen. Wel met als downloadsnelheid dan natuurlijk de upload van degene die je zo gek krijgt om zijn planet abbo te geven.

Het tunnelen zelf is dan gewoon zoals het altijd gaat, daar lijkt me geen uitleg over nodig (is al heel veel over te vinden, in hier, Network Troubleshooting en natuurlijk op de rest van internet).

Maar makkelijker / beter is gewoon een payserver nemen :o
Ik heb dus een planet abbo, maar als de dl maximaal 31kb is (planet upload) schiet het ook niet echt op. Zou ik hem kunnen cappen op 28kb zodat m'n planet dl er geen last van heeft maar dan nog. Veel gedoe voor een extra 28kb

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
dus kan je je eigen tunnelen
Pagina: 1