Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb een aantal Compaq Ipaq Today Screens gedownload maar ik weet niet waar ik ze ergens moet opslaan in mijn Ipaq H3970, in welke directorie.( .tsk bestanden ) Wie kan me vertellen waar ik deze moet opslaan??

PS: Heeft iemand nog een site voor mooie tools/programmatjes ?

Groetjes...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Gewoon in my documents gooien, dan bij settings --> today de theme selecteren en op ok klikken rechts bovenin. Dan gooit ie de nieuwe today instellingen meteen aan.

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op 26 februari 2004 @ 14:36:
Gewoon in my documents gooien, dan bij settings --> today de theme selecteren en op ok klikken rechts bovenin. Dan gooit ie de nieuwe today instellingen meteen aan.
Ja ik zie dan alleen maar de standaard Todays Screens erinstaan en niet die ik net ij My Documents hebt geflikkerd

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb zelfs in My Documents een aparte map gemaakt genaamd theme's voor de orde. Overigens zou hij alle .tsk bestanden uit my documents moeten laten zien. Draait je 3970 toevallig nog op ppc2002? M'n 2210 draait op ppc2003, misschien dat die wat anders werkt?

Verwijderd

Ik plaatste ze vroeger altijd in de iPaq File Store. Tegenwoordig gewoon in de \Windows map.

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op 26 februari 2004 @ 15:11:
Ik heb zelfs in My Documents een aparte map gemaakt genaamd theme's voor de orde. Overigens zou hij alle .tsk bestanden uit my documents moeten laten zien. Draait je 3970 toevallig nog op ppc2002? M'n 2210 draait op ppc2003, misschien dat die wat anders werkt?
Ik heb nog de standaard Windows erop zitten dus 2002...is 2003 veel makkelijker/fijner dan ??

PS: Het is al gelukt die Today Screens heb hem in de \Windows map gezet en het werkt

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 21:24 ]

• EmielC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 12:15
laat eens een screenshot zien anders
van het today schermpje natuurlijk :>
:p

[ Voor 35% gewijzigd door EmielC op 26-02-2004 22:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
EmielC schreef op 26 februari 2004 @ 21:50:
laat eens een screenshot zien anders :p