Vaag printerdeel probleem

Pagina: 1
Acties:

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 19:31
Wij hebben een HP Color Laserjet 3500 gekregen, en toen ik erachter kwam dat deze alleen via usb kan printen, dacht ik geen probleem, ik sluit 'em op de usb poort van mijn pc aan, en deel hem.

Dit gaat op de werkstations (windows 98 en 95) allemaal goed...
Maar als ik de printer via de server probeer te benaderen, krijg ik de melding "Kan verbinding met de printer niet maken: Toegang is geweigerd."

Hebben jullie enig idee wat hier loos kan zijn ???

Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS --------- Random WTF

Verwijderd

Noueh, wat dacht je ervan de rechten even te bekijken en eventueel aan te passen :?

• Spasm
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 15:01:
Noueh, wat dacht je ervan de rechten even te bekijken en eventueel aan te passen :?
Dat heb ik nagekeken, maar zoals ik al zei, kan ieder ander werkstation in ons netwerk, zo'n 25 stuks gewoon printen.
Alleen de nt 4 server krijg ik niet zover :(

Verwijderd

Heeft de NT4-server zelf wel de goede rechten? Ik weet niet of je enige vorm van authenticatie toepast, dus dan blijft het voor mij ook gissen ;)

• Spasm
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 15:10:
Heeft de NT4-server zelf wel de goede rechten? Ik weet niet of je enige vorm van authenticatie toepast, dus dan blijft het voor mij ook gissen ;)
Ja, de server heeft voldoende rechter, ik heb net voor de zekerheid 'Beheerder' nog even aan printoperators toegevoegd, maar dat hielp nix.

Ik heb btw al meerdere lokale printers op deze wijze gedeeld, alleen nog nooit op een windows xp werkstation...

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

vuurmuur op die bak?

• Spasm
Nope, geen internetverbinding, dus niet nodig.

Pagina: 1