Ik heb mezelf buitengesloten op mijn eigen laptop, vanzelfsprekend vind ik dit niet leuk, dus ik hoop dan ook dat iemand me kan helpen. Want de FAQ en google wordt ik niet veel wijzer van.
wat is het geval, ik heb windows XP pro, en zit gewoonlijk in een domein campus.tue.nl (voor me netwerk) en login met username wachtwoord en domein TUE nou was ik aan het proberen die computer in een ander netwerk te plaatsen, en daarbij ben ik zo stom geweest
het domein weg te halen en te kiezen voor aanmelden in een workgroup, nu krijg ik na opnieuw opstarten de mogelijkheid username en wachtwoord te geven, maar het veld domein is weg. na invoeren van username en wachtwoord krijg ik echter de melding een verkeerd domein te hebben opgegeven en kom ik niet verder.
wat ik nu dus wil is gewoonde mogelijkheid om dat inloggen op workgroup weer terug te zetten naar domein, dat zou het probleem moeten oplossen. (denk ik)
Terugzettend van laatste bekende goede instellingen mocht niet baten.
wat is het geval, ik heb windows XP pro, en zit gewoonlijk in een domein campus.tue.nl (voor me netwerk) en login met username wachtwoord en domein TUE nou was ik aan het proberen die computer in een ander netwerk te plaatsen, en daarbij ben ik zo stom geweest
wat ik nu dus wil is gewoonde mogelijkheid om dat inloggen op workgroup weer terug te zetten naar domein, dat zou het probleem moeten oplossen. (denk ik)
Terugzettend van laatste bekende goede instellingen mocht niet baten.