[PHP] mail wel naar hotmail maar niet naar gmx

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mailformpje gemaakt die de ingevulde data doorstuurt naar een emailadres. Als ik nu als emailadres *@gmx.net gebruik dan wordt het niet verstuurd, gebruik ik *@hotmail.com dan staat die wel in mijn inbox van hotmail.

Iemand bekent met dit probleem?

=============
code waarom het gaat :

mail(*@gmx.net", bla, bla, From bla") , deze ontvang ik niet

mail(*@hotmail.com", bla, bla, From bla") , deze ontvang ik wel
=============

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Spamfilter waarschijnlijk. Controleer dat eerst eens.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Anders malformed headers; zie bijvoorbeeld [rml]dirkpostma in "[ php] mail - de ene wel, de ander niet :..."[/rml]

Verder: Klik

[ Voor 65% gewijzigd door gorgi_19 op 26-02-2004 14:28 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Blijft toch apart. Onderstaand staat de code die ik voor mail.php gebruik. Als ik het gmx.net adres verander in hotmail.com dan komt die wel aan. Ik heb niet echt een antwoord kunnen vinden via de search.

====================

<html>
<head><title>Mailform</title></head>
<body>

<?php
$mail="Naam:$naam\r\nWoonplaats:$woonplaats\r\nGeboortedatum:$geboortedatum\r\nLengte:$lengte\r\nGewicht:$gewicht\r\nEmailadres:$emailadres\r\nWebsite:$website\r\nBeroep:$beroep\r\nHobbies:$hobbies\r\nPrive auto:$priveauto\r\nDroomauto:$droomauto\r\nStartnummer:$startnr\r\nErvaring:$ervaring\r\nFavoriete Circuit:$favcirc\r\nDoelstelling 2004:$doelstelling\n";

mail("*@gmx.net",$naam,$mail,"From: info@info.nl") or die ("Fout bij het versturen van de mail");
?>
De mail is verstuurd. Bedankt voor je reactie!
</body>
</html>

=============================