MX700 niet werkend te krijgen

Pagina: 1
Acties:

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:41

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
Ik heb een mx700 voor mijn nieuwe systeem gekocht. Deze heeft het tijdens de installatie van WinXp(pro) en even daarna gedaan op mijn MSI K8T NEO moederbord i.c.m. athlon 64 3200+. Hij is er toen mee gekapt ik werd helemaal gek ervan, heb toen alles opnieuw geinstalleerd maar hij is op geen manier meer werkend te krijgen.
ALs ik dat ding aansluit op me laptop gelijk werken zonder drivers wat dan ook. Wat me zojuist is opgevallen is dat wanneer je op connect drukt op de receiver gaat er normaal een groen lampje knipperen wanneer je dan op de muis ook op connect hebt gedrukt dan stopt het knipperen en zijn ze verbonden. Wanneer ik de usb of ps/2 (beiden geprobeerd) in mijn moederbord stop en druk dan op connect dan gaat heel dat groene lampje niet knipperen het lijkt wel of die receiver helemaal blokkeert ofzo wanneer ik hem aansluit.
USB poorten ook getest met een memorystick en dan werken ze gewoon dus ik weet echt niet waar ik het moet zoeken!

Update: het lijkt nu dat me meorystick toch ook wat problemen heeft dus dan zou ik het in de USB poorten van me moeberbord moeten zoeken... Maar ik zou niet zo snel een oplossing weten iemand een idee?

[ Voor 11% gewijzigd door Beamer op 26-02-2004 14:28 ]

25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 19:00

Fed-Ex

Hakuna Matata

(jarig!)
Logische eerste vraag..

Staan je USB poorten wel op enabled in je bios?

dat is het enige wat ik zo kan bedenken.

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
Ja me USB poorten staan enabled met daaronder all devices option aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Beamer op 26-02-2004 14:30 ]

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
Ok het lijkt erop dat me usb poorten dood zijn of gewoon ja ik weet het niet. Net even een gewone microsoft USB muis erin gedaan werkt ook niet. Maar ik heb ook even met zo'n usb naar ps2 converter geprobeerd reageert hij ook niet. Maar me toetsenbord doet het wel dus das dan weer raar. anders zou je kunnen veronderstellen dat het moederbord niet goed is maar daar twijfel ik nu een beetje aan....:(

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:02
Mijn MX700 doet het alleen goed met legacy aan in de bios

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
Ja ik heb het nu uitgesloten me USB poorten doen het niet meer evenals mijn ps2 poort. Iemand enig idee? Ander ga ik de leverancier maar bellen, maar ja raar dat hij het even heeft gedaan.

Dit is wel gekomen nadat ik de front usb een keer heb aangesloten data zijn blokjes die moet je in je moederbord klikken en dan heb je usb front. Maar die heb ik er nu weer uitgetrokken dus ja lijkt me sterk, maar ik baal inmiddels wel heel erg :(

[ Voor 41% gewijzigd door Beamer op 26-02-2004 14:47 ]

Pagina: 1