[epia] vga/video out dual

Pagina: 1
Acties:

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik had een vraagje over de video-out op de epia moederborden
weet iemand of die constant aanstaan
zodat ook het booten etc via de video-out op de tv te zien is
( het moet namelijk werken onder linux )

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Deze is per definitie altijd ingeschakeld. Als er geen monitor op de VGA-aansluiting aangesloten zit, dan kijkt hij vanzelf of er een ander apparaat ergens is aangesloten. Niks om over wakker te liggen dus :).
offtopic:
Met een beetje searchwerk is het antwoord te vinden hoor.

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
mooi, bestellen dan maar

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Verwijderd

bobje86nl schreef op 26 februari 2004 @ 14:28:
Deze is per definitie altijd ingeschakeld. Als er geen monitor op de VGA-aansluiting aangesloten zit, dan kijkt hij vanzelf of er een ander apparaat ergens is aangesloten. Niks om over wakker te liggen dus :).
offtopic:
Met een beetje searchwerk is het antwoord te vinden hoor.
Per definitie niet. Bij mij stond hij op alleen vga maar dit heb ik in het bios verandert en staat nu op vga/tv . Was een kleine moeite ;) .

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 14:32:
[...]

Per definitie niet. Bij mij stond hij op alleen vga maar dit heb ik in het bios verandert en staat nu op vga/tv . Was een kleine moeite ;) .
Ik heb een aantal keer verschillende bordjes in handen gehad en voordat ik er mee aan de slag ga, reset ik de bios altijd even. Na een reset hoort hij volgens mij gewoon op vga/tv te staan :). Maar dat zou niet heel veel uitmaken. Het gaat erom dat je beeld op de TV ziet tijdens het booten. Door vga en tv aan te zetten kan dat dus ;).