Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Deze is per definitie altijd ingeschakeld. Als er geen monitor op de VGA-aansluiting aangesloten zit, dan kijkt hij vanzelf of er een ander apparaat ergens is aangesloten. Niks om over wakker te liggen dus
.
offtopic:
Met een beetje searchwerk is het antwoord te vinden hoor.
mooi, bestellen dan maar
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Verwijderd
Per definitie niet. Bij mij stond hij op alleen vga maar dit heb ik in het bios verandert en staat nu op vga/tv . Was een kleine moeitebobje86nl schreef op 26 februari 2004 @ 14:28:
Deze is per definitie altijd ingeschakeld. Als er geen monitor op de VGA-aansluiting aangesloten zit, dan kijkt hij vanzelf of er een ander apparaat ergens is aangesloten. Niks om over wakker te liggen dus.
offtopic:
Ik heb een aantal keer verschillende bordjes in handen gehad en voordat ik er mee aan de slag ga, reset ik de bios altijd even. Na een reset hoort hij volgens mij gewoon op vga/tv te staanVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 14:32:
[...]
Per definitie niet. Bij mij stond hij op alleen vga maar dit heb ik in het bios verandert en staat nu op vga/tv . Was een kleine moeite.