Wolfenstein: ET, probleem met punkbuster...

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 28513

Topicstarter
Ik had deze vraag ook al gesteld in het Enemy Territory topic bij discussie omdat ik het niet nodig vondt hier speciaal een topic voor te openen. Maar het probleem lijkt toch iets groter dus doe ik het nu dus maar wel.

Sinds een week of 2 heb ik het probleem dat ik steeds uit de server wordt gegooit voor een "unknown reason". Heb deze vraag ook gesteld in het discussie topic daar zei iemand dat het kon liggen aan het updaten van punkbuster dus ik dat gedaan en toen getest en vrolijk anderhalf uur kunnen spelen. Volgende dag weer gespeeld (gisteren) en verdomme weer hetzelfde probleem vervolgens nog een keer voor de zekerheid 1.02 patch eroverheen geknalt. Ah fijn ging weer goed, ik vandaag weer spelen wordt ik er net weer eruit gekickt. Ben dit keer zo verstandig geweest niet gelijk ET aftesluiten en heb in de console ff gekeken hierbij krijg ik dus het bericht:

PB Client: Master Query sent to (id2.evenbalance.com) 192.XXX.XX.XX Server disconnected for unknown reason PB client: Not connected to a server

Ik zou niet weten waaraan dit kan liggen. Heb geen cheats of een scriptje draaien, behalve /bind p kill maar dat heb ik zelfs er pas ingedaan nadat dit begon. Nou is mijn vraag weet iemand waaraan dit ligt?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 19:10
Weet je zeker dat Punkbuster aan staat als je dit probleem weer eens krijgt? Kijk anders eens in je cfg of er wel seta cl_punkbuster "1" staat. Want misschien staat Punkbuster uit nadat je hebt gereboot. Of heb je ook al eens kunnen spelen nadat je een paar keer had gereboot?

The devil is in the details.

Topicstarter
Punkbuster staat gewoon aan. Soms kan ik schijnbaar langer dan een half uur spelen zonder gekickt te worden, vaak gebeurt het binnen een half uur circa 2 maps.

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
heb je;

Thursday 02.05.2004 [1:30PM]

Version 1.069 of the PB Client for ET has been released to our PB Master Servers for auto-update and to our website download page.

Release Notes for PB Client v1.069:

contains a temporary workaround for the lockup conflict with nVidia v5x.xx forceware drivers until nVidia corrects their backwards compatibility issues - the workaround may or may not solve the lockup problem for individual users depending on hardware combinations

al ?

Zit eigenlijk de auto-update functie voor PB in ET?

Topicstarter
Jep ook al de laatste update van PB gedaan. Het lijkt idd (gezien de melding) alsof PB middenin een game denkt van laat ik is disconnecten en dan wordt ik van de server gegooit.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 28513 op 26-02-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 11:14
gebruik es pbweb van evenbalance website, en plaats het in je et/pb dir, en run het gewoon, dan checkt het al je pb files, en update ze waar nodig

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
naiko schreef op 27 februari 2004 @ 16:22:
gebruik es pbweb van evenbalance website, en plaats het in je et/pb dir, en run het gewoon, dan checkt het al je pb files, en update ze waar nodig
Heb ik gister gedaan en heeft niet geholpen, ik heb hetzelfde probleem als TS

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gdew schreef op 27 februari 2004 @ 19:26:
[...]

Heb ik gister gedaan en heeft niet geholpen, ik heb hetzelfde probleem als TS
Bij mij idem werkt niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 19:51

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

Ok, ik zal ook eens een poging wagen.

Ik heb zelf namelijk in het verleden ook problemen gehad met Punkbuster in combinatie met ET.
Misschien kun je proberen ET pro te downloaden:

http://bani.anime.net/etpro/download.html

Of wat ook een Unknown error veroorzaakt is als je bij sommige servers een vloekwoord in je naam hebt zitten (woorden als kut, shit, fuck, damn.... nou goed je begrijpt me wel >:) )

Hopelijk heb je hier wat aan!

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik moet afkloppen maar de afgelopen dagen geen last gehad tot nog toe. Hoop dat het zo blijft. :P Hoe het komt weet ik ook niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou een hele tijd goed gegaan en het is weer zover. Dit keer met de melding:

PB Client: Warning: PB kicks for name spamming and name stealing and non standard characters and all PB restriction.

Nou het is wel duidelijk, ik zou dus volgens deze melding aan name stealing oid doen. Heel begrijpelijk als dit ook zo werkelijk was maar ik deed niets van dit alles. Ik snap hier werkelijk niks meer van. :/ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 00:12

Fuelke

Forza Ferrari

Dat is gewoon een standaard mededeling vanuit PunkBuster, krijg je als je een PB server joint. Als je name stealing zou doen dan zou er komen te staan: "You've been kicked via Punkbuster (Name Stealing).

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op die manier dan was het weer die unknown fout. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77892

ET uninstallen, her installen
fixed
had zelfde probleem tijdje terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 77892 schreef op 22 maart 2004 @ 18:53:
ET uninstallen, her installen
fixed
had zelfde probleem tijdje terug
Ik heb zelfs mijn computer geformatteerd (niet hiervoor). Nu heb ik ET weer geinstalleerd en ik wil gaan spelen vanavond krijg ik gelijk na 1 minuut dezelfde bekende melding. Ik herinner me dus dat ik niet PB heb geupdate. Dus ik dit gedaan zowel automatisch met pbweb.exe als handmatig die html files erin gooien. Ga net weer spelen weer hetzelfde!! :( Wat is dit toch?

Server waarop ik speel is meestal Boomtown en heb Wanadoo Broadband Basic en er is ook niks veranderd in mijn config ofzo. Alles gewoon normaal verder.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 28513 op 27-04-2004 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 21:22
Zorg dat je ook eventjes op www.evenbalance.com (makers van Punkbuster) gaat kijken mbt foutmeldingen en workarounds.

Vaak werken bepaalde switchen binnen ET voor PB wel

ET
http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-et.php

Player Manual
http://www.evenbalance.com/publications/et-pl/index.htm

Admin Manual
http://www.evenbalance.com/publications/et-ad/index.htm
Pagina: 1