Heb zoijuist mijn server voorzien van een schone Windows 2000-install. Alles werkt prima behalve IIS, deze gaf continue een HTTP 500-foutmelding (Could not load application). Vervolgens de fout opgezocht in het eventlog en die gaf een code 36 aan. Dit opgezocht in de KB van MS, deze gaf als oplossing de stappen zoals beschreven in #257267.
Dit lost alle problemen op, maar na een reboot ben ik weer alles kwijt, en moet ik alle stappen opnieuw ondernemen. Overigens ligt het niet aan de installatie van MS SQL-server, deze is namelijk niet geïnstalleerd.
Nu mijn vraag: hoe zorg ik ervoor dat DTC netjes geïnstalleerd blijft en ik niet na iedere reboot IIS opnieuw moet installeren?
Dit lost alle problemen op, maar na een reboot ben ik weer alles kwijt, en moet ik alle stappen opnieuw ondernemen. Overigens ligt het niet aan de installatie van MS SQL-server, deze is namelijk niet geïnstalleerd.
Nu mijn vraag: hoe zorg ik ervoor dat DTC netjes geïnstalleerd blijft en ik niet na iedere reboot IIS opnieuw moet installeren?