p4p800 5.1 geluid met mic

Pagina: 1
Acties:

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 09:21
ik heb een p4p800 en wil een 5.1 hoofdtelefoon en een microfoon gebruiken.
aan de achterkant zitten 3 aansluitingen. die worden volledig gebruik door de 5.1 configuratie.

op het moederbord zit echter ook nog een 2de mic aansluiting.

mijn vraag is nu kan ik een 5.1 icm me de 2de mic aansluiting gebruiken.
(wil dit doen door een fronbay te kopen)

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-08 03:08

MadMan

What the....

Je geeft het antwoord zelf al. Dit kun je doen door die tweede mic aansluiting te gebruiken. Kijk bijvoorbeeld ook eens op de site van frontx (google voor de homepage, ben ff beetje lui).

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Sommige borden hebben ook een extra bracket zodat je standaard aansluitingen weer mic en line-in worden en jerear-left/right + sub+center zitten dan op die bracket.
Meestal kosten die extra brackets iets van 20 euro.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Aopen heeft deze front aansluitingen standaard in hun kasten zitten.. je kun ze uiteraad ook los kopen, wat ik wel gehoord heb is dat de kwaliteit van je geluid iets achter uit gaat. Als je deze front aansluiting, aansluit..... :(

• DarkChylde
uhm, mijn vraag is meer of het echt werkt.
ik weet dat je de 2de mic aansluiting kan aansluiten.
maar kan de chip/mobo/drivers, ook echt 5.1 + een mic in tegelijk aansturen.

Verwijderd

Ja daar dient dat front panel voor...... normaal zitten op de plek waar je dit front panel moet aansluiten 2 jumperties... zo dat de mic naar de achterkant gaat...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08 21:06

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb een P4p800 en zowel de 5.1 als de andere aansluitingen in gebruik (mijn kast had zelf al een frontaansluiting voor mic en headphone). De chipset ondersteunt dit. Gewoon een kwestie van zorgen dat je de drivers en de software (audiomax heet dat geloof ik, staat op bijgeleverde cd) installeert. Daar zit een wizard in die automatisch detecteert als je iets aansluit, en het dan ook configureert voor je. En die wizard maakt onderscheid tussen front en rear. Werkt prima.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• DarkChylde
The_Eagle schreef op 27 februari 2004 @ 15:21:
Ik heb een P4p800 en zowel de 5.1 als de andere aansluitingen in gebruik (mijn kast had zelf al een frontaansluiting voor mic en headphone). De chipset ondersteunt dit. Gewoon een kwestie van zorgen dat je de drivers en de software (audiomax heet dat geloof ik, staat op bijgeleverde cd) installeert. Daar zit een wizard in die automatisch detecteert als je iets aansluit, en het dan ook configureert voor je. En die wizard maakt onderscheid tussen front en rear. Werkt prima.
k, thanks. dat was het antwoord dat ik zocht :+
van de week maar ff een leuke frontpanel uitzoeken... meteen ook maar met wat extra usb poortjes enzo
Pagina: 1