Ik heb per 1 december mijn internet abonnement opgezegd bij de @Home. In de voorwaarden staat dat ik binnen 10 dagen mijn modem aan hen terug moet sturen. Dit heb ik gedaan en heb ongeveer 2 maanden mijn verzendbewijs bewaard en toen maar een keer weg gegooid. Nu krijg ik 2,5 maand later een brief van @home dat ze mijn modem niet ontvangen hebben en dat er €65 boete tegenover staat. Nu heb ik gebeld met @home en zij zeggen dat ik mijn verzendbewijs maar had moeten bewaren. Kunnen zij van mij eisen dat het verzendbewijs zolang bewaar en is 2,5 maand een redelijke termijn voor een reactie van hun kant? (van mij wordt geeist dat ik het modem binnen 10 dagen terug stuur, dan verwacht ik binnen een week of twee toch wel een keer een bevestiging van hun dat het modem wel of niet ontvangen is).
Ik zou dit even bij troubles@home melden (www.troublesathome.nl). Misschien kunnen zij bemiddelen.
Home Assistant, Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. 4980 Wp zonnepanelen Azimuth 102, Tilt 30.
Waar of hoe heb je de modem ingeleverd?
Ik heb het opgestuurd in de modem retour doos, die ja van hun krijgt. Op het postkantoor krijg je verzendbewijs, maar na 2,5 maand dacht ik dat ik dat wel een keer weg kon gooienWekkel schreef op 26 februari 2004 @ 13:27:
Waar of hoe heb je de modem ingeleverd?
Troubles@home is idd een goed idee...tx
Anders kan je ook nog de PTT vragen.. die hebben ook alles geregistreerd. Die kunnen ook nakijken of het modem afgeleverd is op het adres waar je 'm heen heb gestuurd.
Dan moet 'ie dus wèl dat verzendbewijsje hebben. Anders valt er voor de TPG niets na te kijken.lordsnow schreef op 27 februari 2004 @ 01:04:
Anders kan je ook nog de PTT vragen.. die hebben ook alles geregistreerd. Die kunnen ook nakijken of het modem afgeleverd is op het adres waar je 'm heen heb gestuurd.
Verwijderd
Dit gebeurde mij dus ook, laatste dag: 31-12, opgestuurt op de 9-12 (had mijn adsl al eerder binnen
. Afgelopen week briefje: geen modem ingeleverd of ik dus ff vast 65 euri wilde reserveren.
Ik had gelukkig nog ergens mijn verzendbewijsje, dus bellen. Zegt die trien, nou o dan zullen ze hem wel ergens neergelegd hebben en vergeten zijn..... ja duhhh.
Ik had gelukkig nog ergens mijn verzendbewijsje, dus bellen. Zegt die trien, nou o dan zullen ze hem wel ergens neergelegd hebben en vergeten zijn..... ja duhhh.
Pagina: 1