[Netware 5.1] Cannot find public symbol for module NETNLM32

Pagina: 1
Acties:

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:41
Hoi,

Na eerst in het topic "[Netware 5.1] A critical error has occured" een groot probleem te hebben opgelost, heb ik nu een nieuwe...

Zojuist moest de Netware machine even down in verband met problemen met Arcserve (het zal niet! :( ). Nu komt de machine niet meer op, en blijft hangen in een infinite loop...

Hij kan NETNLM32.NLM niet laden omdat er allerlei public symbols niet te vinden zijn. Dit geld overigens voor bijna alle modules...

Waar komen deze symbels vandaan? Hoe zet ik ze terug? Ik kan nu niet inloggen op de server, en dus bijna niks doen.

Meldingen:
code:
1
2
Module LSAPI cannot be loaded until CLIB is loaded
Module LSAPI cannot be loaded until NETNLM32.NLM is loaded

code:
1
Loader cannot find public symbol: time for module NETNLM32.NLM

(waar nu "time" staat, staan een hondertal verschillende items)

Een load CLIB geeft vervolgens een boel meldingen dat de symbols al zijn gedefineerd.

Any ideas?

• Loesje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07-2025
Als een 'symbol' niet gevonden kan worden, betekent dat dat de desbetreffende NLM nog niet geladen is. Er worden dus NLM's in de verkeerde volgorde geladen, of een NLM wil niet laden.

Kijk eens in je console-log, bij welke NLM het fout gaat.

En zijn je startup.ncf en autoexec.ncf niet corrupt?

Leven is meervoud van lef

• Battle Bunny
Zojuist server -na -ns opgestart en alle loadstages gedaan, dit gaat, op 1 ding na, goed.

Bij HWDETECT roept 'ie dat 'ie __U8M niet kan vinden. Zelfs EDIT roept dat 'ie DOSWRITE en DOSREAD niet kan vinden :(

[edit]
Overigens kan 'ie tijdens het starten NWTAPE.CDM niet vinden!

[ Voor 19% gewijzigd door Battle Bunny op 26-02-2004 13:52 ]

• Loesje
Ik weet niet of dat het wel een probleem is dat ie 'ie__U8M' niet kan vinden. Over HWDETECT kan ik alleen maar dit vinden. Je kan het proberen, maar ik betwijfel of het iets oplost...

• Battle Bunny
Net SERVCFG.* gedelete, no effect. Hij kan gewoon geen of nauwelijks die gekke symbols vinden...

• Loesje
Je hebt toch niet toevallig je CLIB vervangen voor een andere, he? Welk SP draai je?

• Battle Bunny
Nee, geen CLIB vervangen. We draaien nu nog SP3 (zijn van plan asap te update)

edit:

Update: dit hielp! Joeghij!

[ Voor 47% gewijzigd door Battle Bunny op 26-02-2004 16:27 ]

• Drareg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06-2025
Als je server ineens deze problemen geeft is negen van de 10 maal je netwerk kaart/config over de zeik;
probeer inetcfg te starten en gooi je kaart weg en maak hem opnieuw aan dit lost in negen van de tien gevallen dit probleem op.
Pagina: 1