Gemini EM-400

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt en er kwam 1 topic met het plaatje en de link van deze headset.
Nu was mijn vraag of jullie ervaringen hebben met deze headset.
Geluid is voor me extreem van belang iv.m. dat ik hem wil gaan gebruiken voor online gaming met teamspeak.
Ik heb nu een headset van mediamarkt voor €15. Bevalt me goed maar ben op zoek naar ééntje met betere comfort en betere microfoon voor teamspeak.

Dus hebben jullie ervaringen met deze en/of adviseren jullie een andere.

-=edit=-
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7386

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 12:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
De headset die ik nu heb is de Soundlink sl-8730, bevalt mij uitstekend maar na wat uurtje's begint het wat minder te worden.

Nu hoopte ik dat er wat tweakers zijn die of de Gemini EM-400 hebben en hun ervaringen kunnen posten. Of dat er mensen zijn van NEEEE! niet die neem die, die is veel beter etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:55
Ik heb zijn broertje zonder de mic, dus daarover kan ik helaas weinig zeggen, maar de koptelefoon zelf vind ik voor z'n prijs helemaal toppie :) Heb hem 2 jaar geleden gekocht en gebruik 'm nu heel vaak voor muziek luisteren op m'n laptop, en het geluid is nog net zo goed als 2 jaar geleden :) Sterker nog, er zit geen krasje op (en dat terwijl ik er echt niet zo voorzichtig mee heb gedaan :P).

De bas gaat niet echt heel laag (WEL laag genoeg!), maar over het algemeen geeft hij juist een erg goed neutraal geluid. Hij kan niet superhard, maar dat zal je ook echt niet nodig hebben (aangezien je hem voor gamen gaat gebruiken en ik met 'superhard' het DJ-gebruik bedoel, waarbij hij over 100dB geluid uit zou moeten komen, voor gamen blaast hij op de hardste stand alsnog de hersenen uit je hoofd ;) ). Verder goed frequentiegebied voor zover ik kan beoordelen, hoog is nml ook prima te horen. Sluit goed je oren af, dus je hebt absoluut geen last meer van omgevingsgeluiden.

Zeker een aanrader dus!

Dus ik vind 'm erg degelijk. Een echte Gemini: veel kwaliteit voor 't geld :) (heb 'm toendertijd ook bij new-line gekocht, top service)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah, dat is al erg positief. Op de site van hun staan ook al 2 zeer positieve reacties, maar of je dat altijd kunt vertrouwen is de vraag. Weegt hij ook echt een KILO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:55
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 09:01:
Ah, dat is al erg positief. Op de site van hun staan ook al 2 zeer positieve reacties, maar of je dat altijd kunt vertrouwen is de vraag. Weegt hij ook echt een KILO?
Absoluut niet, denk dat dat het minimum gewicht is wat Andre (de eigenaar van new-line) kan invullen. Ik zie trouwens wel dat hij op de site van Gemini als retired product staat, dus op=op waarschijnlijk.

Zou het gewicht schatten op de 150-250gr. Maar als je 'm goed afstelt voel je 'm niet eens zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In 1 review die ik kon vinden stond dat de mic. iets van mono was.
Nu vraag ik mij dat af is dat een belangrijk argument om in overweging te nemen bij een aanschaf voor een headset of merk je er geen verschil van.

Ik heb nu die ene van Mediamarkt als die mono is, wat ik ook wel denk omdat het haast niet anders kan dan voor €15, dan maakt het niet zo veel uit.

Iemand enig idee.

ps.Blijkbaar hebben veel tweakers GEEN Gemini EM-400 :'(
Pagina: 1