Ik ben bezig met een javascript functie met een ingebouwde timer. Nu moet het dus zo zijn dat als ik de functie aanroep. door middel van
ActDoToolTip('yes',event,0)
Dit is mijn functie.
mijn timer wordt uitgevoerd en als ik no opgeef.
hij moet kijken of er een mousout gebeurt. dus eigenlijk zelfde als dat je op linkje zegt onmouseout alleen nu dus door middel van javascript in een onmouseover functie.
Het is dus de bedoeling dat als ik op de link sta ik een tooltip krijg als de timer op no staat dan moet ik als ik eroverheen ga de tooltip weer laten hiden. en dit allemaal door middel van 1 functie dus niet een 2e functie.
hoe kan ik dit doen? en kan het uberhaupt.
ActDoToolTip('yes',event,0)
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| function ActDoTooltip(timer,oEvt) { if (nMoX==0&&nMoY==0) { nMoX = (oNs4||oNs5)? oEvt.pageX: window.event.clientX + document.body.scrollLeft; nMoY = (oNs4||oNs5)? oEvt.pageY: window.event.clientY + document.body.scrollTop; } if (!oTip) return; if (oT01) clearTimeout(oT01); if (oT02) clearTimeout(oT02); bTon = true; if (!bTipFolMou) ActPositionTip(oEvt); else { ActPositionTip(oEvt); oCss.visibility='visible'; } if (timer=='yes') { clearTimeout(nTID); nTID =(setTimeout('SetHideTip()',2000)); } } |
Dit is mijn functie.
mijn timer wordt uitgevoerd en als ik no opgeef.
hij moet kijken of er een mousout gebeurt. dus eigenlijk zelfde als dat je op linkje zegt onmouseout alleen nu dus door middel van javascript in een onmouseover functie.
Het is dus de bedoeling dat als ik op de link sta ik een tooltip krijg als de timer op no staat dan moet ik als ik eroverheen ga de tooltip weer laten hiden. en dit allemaal door middel van 1 functie dus niet een 2e functie.
hoe kan ik dit doen? en kan het uberhaupt.