Ik ben een liefhebber van video bewerking doormiddel van bijvoorbeeld Pinnacle Studio. Nu is het mogelijk doormiddel van overlapping om het preview scherm in studio 8 op een 2e monitor uitgang te zetten doormiddel van de clone functie overlapping. Dit zou moeten werken op alle Ati radeon kaarten vanaf de 9000 ofzo.
In de handleiding die ik op internet stond werd verteld dat je je 2e monitor moest activeren. En deze vervolgens op clone zetten. Daarna moest je bij de geavanceerde instellingen van monitor 1 het tapblad overlapping/overlay selecteren.
volgens de handleiding zou hier onder aan een button "clone mode options" moeten staan. Deze staat er bij mij echter niet
Bij het openen van het tapblad krijg ik ook de melding dat de overlappings instellingen automatisch ingesteld worden afhankelijk van het video signaal ofzo.
Nu maak ik gebruik van een 9800XL op een medion PC. Deze kaarten moeten dit toch ook kunnen ondersteunen?
Uit een nieuwsgroep kreeg ik al de tip om de nieuwste drivers te installeren, maar deze XL is weer zo`n net niet kaart. tis geen pro en geen XT dus ik ben bang dat ik het maar met de ati drivers van medion moet houden, of kan ik van Ati ook hiervoor recente drivers downloaden?
Ik heb al in de search zitten loeren, maar helaas niks concreets kunnen vinden.
Kan iemand me op weg helpen?
Alvast hartelijk dank.
In de handleiding die ik op internet stond werd verteld dat je je 2e monitor moest activeren. En deze vervolgens op clone zetten. Daarna moest je bij de geavanceerde instellingen van monitor 1 het tapblad overlapping/overlay selecteren.
volgens de handleiding zou hier onder aan een button "clone mode options" moeten staan. Deze staat er bij mij echter niet
Nu maak ik gebruik van een 9800XL op een medion PC. Deze kaarten moeten dit toch ook kunnen ondersteunen?
Uit een nieuwsgroep kreeg ik al de tip om de nieuwste drivers te installeren, maar deze XL is weer zo`n net niet kaart. tis geen pro en geen XT dus ik ben bang dat ik het maar met de ati drivers van medion moet houden, of kan ik van Ati ook hiervoor recente drivers downloaden?
Ik heb al in de search zitten loeren, maar helaas niks concreets kunnen vinden.
Kan iemand me op weg helpen?
Alvast hartelijk dank.