Linken naar [users]Bookmarks?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Ik heb een vraagje, is het mogelijk om naar een bepaalde user zijn bookmarks te kunnen linken? Ik zou graag een aantal topics in mijn bookmarks willen zetten en die linken vanuit mijn signature. echter de link is nu [plain]http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks[/] en daar valt niet mee te frutselen. :)

Is het dus op een andere manier wel mogelijk of is deze functionaliteit gebonden aan het inloggen en zal ik dus een eigen pagina moeten schrijven?

:)

(Ideaal zou het zijn als je bijv het userid in de url kan zetten)

[ Voor 7% gewijzigd door Justice op 26-02-2004 12:29 ]

Human Bobby

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

waarom zou je dat willen?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Justice
Zodat ik een aantal onbeantwoorde topics die ik gestart heb onder de aandacht kan brengen via mijn signature. Het via de search op topicstarter zoeken naar deze topics en dan toevoegen aan mijn bookmarks-lijst is dan makkelijker dan een html file aan blijven passen op mijn server (mijn alternatief).

Dan kan ik mijn signature tenminste nuttig laten zijn, als ik mensen van dienst ben en zij dat nuttig vinden, kunnen ze mij ook van dienst zijn door te kijken in mijn lijstje topics. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Justice op 26-02-2004 12:36 ]

Human Bobby

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Justice schreef op 26 februari 2004 @ 12:34:
Zodat ik een aantal onbeantwoorde topics die ik gestart heb onder de aandacht kan brengen via mijn signature. Het via de search op topicstarter zoeken naar deze topics en dan toevoegen aan mijn bookmarks-lijst is dan makkelijker dan een html file aan blijven passen op mijn server (mijn alternatief).

Dan kan ik mijn signature tenminste nuttig laten zijn, als ik mensen van dienst ben en zij dat nuttig vinden, kunnen ze mij ook van dienst zijn door te kijken in mijn lijstje topics. :)
je kan toch door
code:
1
[url="url naar topic"]Topic naam[/url]

in je sig te zetten, dat doen ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Justice
Mja maar ik zou daar graag verscheidene topics in willen zetten, en de lengte van de sig laat maar een bepaald aantal tekens toe. :) Vandaar dat ik naar een lijstje wilde linken die ik aan kan passen :D (de bookmarklijst is daarvoor ideaal, die gebruikte ik toch al niet)

Als hetgeen dat ik wil niet kan, is het ook ok, dan maak ik mijn eigen lijstje en link ik daarnaar, np. Ik ben gewoon nieuwsgierig of het makkelijker kon. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Justice op 26-02-2004 12:56 . Reden: editwhore ]

Human Bobby

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is inderdaad niet mogelijk. Ik denk dat dit zo is gedaan vanwege de privacygevoeligheid ervan. Anders kan iedereen zó de bookmarks van elke Gotter inzien door een beetje te fröbelen in de URL. Maar een devver kan hierover het beste uitsluitsel geven :)

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 26-02-2004 12:49 ]

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Je bookmarks zijn idd privé en niet in te zien door andere mensen (ook niet door mensen met meer rechten).

• Justice
Ik heb het dan maar zelf in elkaar geprutseld. :) Bedankt :)

Human Bobby

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

En het was sowieso een React Bugs en Featurerequests gevalletje en geen LA, dus op slot hiero :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.