Ik heb een sweex ADSL router met daaraan 2 pc's met XP. de eene pc is geen probleem deze werkt perfect. alleen de andere pc is met geen mogelijkheid op het adsl te krijgen. zelfs pingen naar de router werkt niet. de netwerkkaart heb ik al vervangen. de pc is net opnieuw geinstalleerd. bekabeling is allemaal in orde. ipconfig /renew dan vernieuwd hij ook niks. weet iemand hier een oplossing voor want zelfs sweex weet het niet!!
Ik heb de andere poorten al geprobeerd ik heb zelfs de andere pc die wel werkt aan deze kabel gehangen en dat werkt wel.
ik krijg een ip van 169.x.x.x en een sub net mask van 255.0.0.0 en geen standaard gateway
Ik heb het automatisch verkrijgen van het ip al geprobeerd en ook het handmatig invoeren dit werkt ook niet. de instellingen staan hetzelfde als de andere pc die wel werkt.
Ik heb de andere poorten al geprobeerd ik heb zelfs de andere pc die wel werkt aan deze kabel gehangen en dat werkt wel.
ik krijg een ip van 169.x.x.x en een sub net mask van 255.0.0.0 en geen standaard gateway
Ik heb het automatisch verkrijgen van het ip al geprobeerd en ook het handmatig invoeren dit werkt ook niet. de instellingen staan hetzelfde als de andere pc die wel werkt.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 12:32 ]