meduse 5.1 hoofdtelefoon met mic

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
ik wilde een nieuwe hoofdtelefoon met mic kopen om een beetje lekker online te kunnen gamen. en stond op het punt om de audio 90 van plantronics te gaan kopen.

maar toen kwam ik deze tegen :
http://www.afterhours.co....ader.cgi?/Shop/51head.htm

Speed-Link Medusa 5.1
Surround Sound Headphones

Afbeeldingslocatie: http://www.afterhours.co.uk/Shop/meron/sl-8790_s.gif

ik ga deze dus puur gebruiken om te gamen. en misschien een keertje een dvdtje te kijken. speakers zijn geen optie, want ik heb een gehorig huis en wil 's avonds lekker kunnen gamen.

op abxzone loopt er een soortgelijk topic http://www.abxzone.com/forums/showthread.php?threadid=57999

maar ben benieuwd naar de ervaring van tweakers..
ook andere ervaringen met 5.1 koptelefoons zijn welkom :P

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Impedantie van 2200 ohm? Ik hoop dat je een goede versterker hebt... :)

Gewoon rechtstreeks op je geluidskaart aansluiten zal iig niet gaan werken.

Ik heb trouwens korte tijd zo'n Zalman 5.1 koptelefoon gehad. Dat ding was een ramp... geluid klonk niet echt ruimtelijk èn ik kreeg gigantische pijn aan m'n oren omdat die koptelefoon en een bril gewoonweg niet samengaan (m'n Sennheiser HD570 doet het wat dat betreft heel wat beter, geen last van).

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• DarkChylde
er zit een versterkertje bij. daar kan je ook meteen je speakerset op aansluiten.
daarmee kan je dus ook gemakkelijk switchen tussen speakers en headphone.

hmm. ik hoorde redelijke verhalen over de zalman. dus toch niet iedereen positief..
en over die bril is een goede. ik draag 's avonds vaak ook een bril..

is iemand die meduse toevallig in een winkel tegengekomen. (kan 'm dan uitproberen en makkelijker terugbrengen)

Verwijderd

Hoe kun je nu 5.1 uit een koptelefoon halen :?
Virtual dolby surround zeker, maar voor de rest ziet hij er wel cool uit.
Enig idee hoe duur die is?

Ik ben zelf ook op zoek naar een headset. Heb er net een topic voor gemaakt.
Gemini EM-400

Voor de Gemini 400.
Misschien die interessant voor je?

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:00
5.1 uit een koptelefoon is gewoon een kwestie van 6 speakertjes in 1 koptelefoon rammen :P Hoe dat ding't doet, geen idee, maar een vriend van me is in ieder geval zeer tevreden over de Zalman 5.1 koptelefoon.

Ticking away, the moments that make up a dull day

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:47

Theuno

Da Devil Crew

De Zalman en de Gemini zijn allebij hele fijne koptelefoons. Ik zou echter niet een 5.1 koptelefoon pakken, gewoon omdat ik het nut er niet van in zie, en de 5.1 koptelefoons die ik tot nu toe op mijn hoofd gehad heb niet echt een ruimtelijk geluid doorgaven (dit kan natuurlijk inmiddels wel verbeterd zijn).
Eigenlijk moet je gewoon naar een goede audio & hi-fi zaak gaan en daar gewoon even gaan luisteren, dan weet je teminste zeker wat je koopt.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• DarkChylde
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 13:18:
Hoe kun je nu 5.1 uit een koptelefoon halen :?
Virtual dolby surround zeker, maar voor de rest ziet hij er wel cool uit.
Enig idee hoe duur die is?

Ik ben zelf ook op zoek naar een headset. Heb er net een topic voor gemaakt.
Gemini EM-400

Voor de Gemini 400.
Misschien die interessant voor je?
de medusa's heeft in totaal 6 speakers. en wordt dus op de standaard 6 kanaals manier aangedreven. door de apparte speakers zou je een betere ruimtelijke beleving moeten krijgen. denk dat het vooral uitmaakt bij gamen...

Verwijderd

Ik denk dat ik het toch bij Stereo hou, mijn pc heeft nog geen 5.1 geluidskaart. Dit maakt niet zoveel uit, maar ik denk dat het dolby surround nog niet genoeg is ontwikkeld voor een Headset.

Dus nu is het eigenlijk of de Gemini goed bevalt door mensen.
het moet er 1 zijn met een koptelefoon en pads die om je oren heen vallen.

• DarkChylde
ja, kan ik goed begrijpen. van een goed stereo koptelefoon heb je zeker ook veel plezier. het is maar dat ik er nu een met een mic wil hebben. en erachter kom dat er ook een aardig aanbod aan 5.1 koptelefoons is...

en het lijkt me toch heel vet, een goede 5.1 headphone

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Deze headphone ligt bij de MM Rotterdam Centrum voor 80 euro. Ben zelf ook benieuwd naar het geluid en ga bij iemand thuis luisteren voor ik tot aanschaf over ga. Ik zal hier posten wat ik er van vond.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
dat komt mooi uit :D
ik wacht met smart op je bevindingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

5.1 geluid uit een hoofdtelefoon is niet mogelijk. punt. Je hebt namelijk geen subwoofer -> 5.0
Je hebt ook geen center speaker (of hangt die voor je ogen, soms?) -> 4.0
Ruimtelijk geluid neem je als ruimtelijk weer door reverberaties en vertragingen in het geluid. Dat kan dus ook niet met een hoofdtelefoon omdat de drivers op ongeveer 2 centimeter van je oor zitten.

Je hebt meer aan een gewone stereohoofdtelefoon met Dolby Headphone-achtige processing dan aan een hoofdtelefoon met meerdere drivers.

Ik weet niet wat je precies uit wilt geven, maar ik raad aan naar een goede stereo hoofdtelefoon te zoeken. Kijk richting Sennheiser (HD580, HD590), Beyerdynamic, Philips (SBC-HP890) en AKG.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op 27 februari 2004 @ 14:05:
5.1 geluid uit een hoofdtelefoon is niet mogelijk. punt. Je hebt namelijk geen subwoofer -> 5.0
Ruimtelijk geluid neem je als ruimtelijk weer door reverberaties en vertragingen in het geluid. Dat kan dus ook niet met een hoofdtelefoon omdat de drivers op ongeveer 2 centimeter van je oor zitten.

Je hebt meer aan een gewone stereohoofdtelefoon met Dolby Headphone-achtige processing dan aan een hoofdtelefoon met meerdere drivers.

Ik weet niet wat je precies uit wilt geven, maar ik raad aan naar een goede stereo hoofdtelefoon te zoeken. Kijk richting Sennheiser (HD580, HD590), Beyerdynamic, Philips (SBC-HP890) en AKG.
Hmm okee, wat vind je van de Gemini EM-400?
Sennheiser begint bij 199 euro. Das een leuk bedrag maar niet voor een koptelefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
CyBeR schreef op 27 februari 2004 @ 14:05:

vertragingen ed. neem ik aan dat je die softwarematig in kan stellen.
in idd er zit geen subwoofer in.. maar er komt wel een 5 kanaals geluid is wat hij dan weer op de juiste manier verdeeld over de 6 speakers. en ik denk dat je met 6 speakers nog altijd een beter ruimtelijk geluid kan maken dan met 2...

maar ik wil dus graag weten of het in praktijk ook zo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag in de consumenten gids staat ook een artikel over headphones!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

DarkChylde schreef op 27 februari 2004 @ 17:51:
[...]

vertragingen ed. neem ik aan dat je die softwarematig in kan stellen.
Daar zijn pas zeer recent technieken voor ontwikkeld. Namelijk Dolby Headphone. Daarvoor is het ook al wel geprobeerd, maar dat ging niet goed omdat je perceptie van geluid sterk afhankelijk is van de vorm van bijvoorbeeld je schouders en oren.
in idd er zit geen subwoofer in.. maar er komt wel een 5 kanaals geluid is wat hij dan weer op de juiste manier verdeeld over de 6 speakers. en ik denk dat je met 6 speakers nog altijd een beter ruimtelijk geluid kan maken dan met 2...
Nou, nee dus :) De verschillen in geluid die je wel hoort bij echte speakers en echte geluiden (zij het onbewust) zijn niet zonder processing weer te geven als de speaker zich op 2cm van je oor bevindt. Als je geluk hebt wordt het nog wel een _beetje_ weerkaatst binnen de schelp, maar het zal niet eens in de buurt komen van een echt systeem.
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 14:27:
[...]

Hmm okee, wat vind je van de Gemini EM-400?
Sennheiser begint bij 199 euro. Das een leuk bedrag maar niet voor een koptelefoon :P
Sennheiser begint bij 30 euro. Maar dan heb je portable phones. Ze maken ook goedkopere, redelijke dingen voor maximaal ongeveer het dubbele. Mijn HD590 had ik voor EUR 149.

Maar je moet niet op een merk afgaan. Je moet gewoon naar een winkel gaan waar je ernaar kunt luisteren (Correct, Mediamarkt, etc.) Daar probeer je er een zooi uit die in je prijsklasse liggen en koop je wat jij de beste vindt. Daarbij moet je letten op welke je 't fijnst vindt klinken en (ook belangrijk) welke het lekkerst zit. Je hebt niets aan die geweldige headphones als je na 5 minuten pijn aan je oren krijgt ;)

Met mic hebben zowel Senn als Beyerdynamic ze ook, overigens. Ik let zelf niet op die headset dingen omdat ik ze niet gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Sjekster schreef op 26 februari 2004 @ 18:59:
Deze headphone ligt bij de MM Rotterdam Centrum voor 80 euro. Ben zelf ook benieuwd naar het geluid en ga bij iemand thuis luisteren voor ik tot aanschaf over ga. Ik zal hier posten wat ik er van vond.
en al uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Hehe, nee ik moet nog langsgaan. Heb nog geen tijd gehad, zal dus later deze week worden op zijn vroegst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Iemand die al een zaak in nederland gevonden heeft waar je hem online kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
nog niet. maar als je online besteld, dan kan je'ui t de UK halen.
en anders heeft de MM 'm kennelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
DarkChylde schreef op 02 maart 2004 @ 14:00:
nog niet. maar als je online besteld, dan kan je'ui t de UK halen.
en anders heeft de MM 'm kennelijk...
Veel bedrijven in de uk verschepen helaas niet naar het buitenland. Maar ik ga er dit weekend wel eentje halen bij de MM. Ben op het moment in het bezit van de zalman 5.1 headset en deze bevalt me uitstekend. Ik erger me nu alleen nogal aan het feit dat er geen microfoon aan zit. Wat ik toch wel enigsinds raar vind voor een computer headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Da's geen headset, da's een hoofdtelefoon. Als ze er zelf 'headset' op hebben gezet zijn ze gewoon fout bezig ;) (Maar dat krijg je als een PC-koelerfabrikant audio-apparatuur gaat verkopen.)

headset == hoofdtelefoon + microfoon.

oh, en enigszins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hoofdtelefoon van trust :)
Jah tis een oudje ook nog, maar hij klinkt nog redelijk.

Maar met mijn Soundblaster Live! 5.1 Digital en mijn Logitech Z640 speakers krijg ik ook een soort 5.1 effect :S

Ik sluit de hoofdtelefoon aan op mijn speaker's headphone-uit.
Ik stel bij Surround Mixer Hoofdtelefoon.
En als ik een film kijk of als ik een spel speel weet ik toch of het van voor of achter of links of rechts komt.
En het is zover ik weet gewoon een Stereo Koptelefoon.

Tjah of mijn oren zijn hyper of wat dan ook maar ik hoor het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Ik denk dat ik hem morgen (onder voorbehoud :P) ga halen bij de MM, en dan zal ik eens uitgebreid verslag doen hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Sjekster schreef op 03 maart 2004 @ 21:45:
[...]
Ik denk dat ik hem morgen (onder voorbehoud :P) ga halen bij de MM, en dan zal ik eens uitgebreid verslag doen hier ;)
Hmz, toch maar ff niet....ik heb wat onvoorziene uitgaves....gadgets maar even op de 2e plaats :( B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Sjekster schreef op 04 maart 2004 @ 13:46:
[...]
Hmz, toch maar ff niet....ik heb wat onvoorziene uitgaves....gadgets maar even op de 2e plaats :( B)
hm, das jammer.... misschien dat ik 'm volgende maand maar eens uitprobeer (ga volgende week op wintersport. en moet ook weer een beetje op de centjes letten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
DarkChylde schreef op 05 maart 2004 @ 14:32:
[...]

hm, das jammer.... misschien dat ik 'm volgende maand maar eens uitprobeer (ga volgende week op wintersport. en moet ook weer een beetje op de centjes letten)
Ik ga er morgen 1 halen bij MM. Ik post mn bevindingen en testresultaten wel in dit topic. Ik hoop echt dat ze hem bij MM hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mammoth
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09-2019

Mammoth

I am BIG

Ik heb zelf de Zalman hoofdtelefoon, en die bevalt me goed voor games en films. De muziek is minder, maar daar heb ik mijn Sony nog voor.
Ik ben zelf een brildrager en ik heb er geen last van, dus de pijntjes bij sommigen komt van de drager (zijn bril).
Tevens kunnen ze wel 5.0 geluid geven, want 2 mono speakers voorin geven de illussie van een centrum speaker.
Ik kocht de Zalman omdat ik in zo een gehorig huis zit, en na een tijdje virtueel oorlog voeren heb ik dus geen zin in oorlog met de buren.
Al met al denk ik dat je zelf moet gaan luisteren of je hem goed vind.
En vergelijk hem niet met Sennheiser en dergelijke, want die zitten in een andere markt. Deze dingen leveren een aardige surround kwaliteit voor niet al te veel geld.
Lees dus gewoon langs die opmerkingen van "koop een Sennheiser", want dat is appels met peren vergelijken.
En als iemand die Medusa 5.1 koopt, geef ook even een kleine impressie ervan.
Want 5.1 en microfoon is lekker gamen.

There could be only one, too bad it wasn't me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
en medusa al getest ;)

ben trouwens blij om te horen dat die zalman ook bevalt. denk dat die medusa en die zalman wel redelijk overeen komen...

heeft de zalman trouwens ook een aparte versterker/voedingb nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Seth_Chaos schreef op 08 maart 2004 @ 21:17:
[...]

De zalman heeft geen externe voeding of versterker nodig.
Ik heb hem al kunnen testen. ;) Het is een mooi ding om te zien.

Plus punten:

+ Veel aansluit mogelijkheden.
+ Een goede microfoon.
+ Heel netjes verpakt.
+ Uitstekend 5.1 geluid (beter dan die van zalman).
+ Versterker met 2 headset aansluitingen.
+ De nodige aansluitingen om hem aan te sluiten op je dvdspeler of tv.
+ De headset is op te vouwen net als de zalman.

Minpunten:

-De headset is erg luid voor buitenaf (omstanders moeten alsnog mee genieten van jouw gegame en of jouw muziek. Is verder niet echt storend)
-De speakertjes zijn erg klein met een erg beperkt vermogen. (levert bij een luid volume die de zalman overigens wel aan kan ruis).
-Geen schakelaar voor het schakelen tussen speakers en headset.
-volume regeling voor de achter, center en voor speakertjes en schakeling voor stereo en 5.1 geluid in de bedrading (Die volume regelingen zijn heel onhandig bij beweging verander je al gauw ongewenst het volume).

Conclusie:

Deze headset is ideaal voor het kijken naar films of games met 5.1 geluid. Voor muziek heb ik een sony MDR-NC11 headphone in de tweede headset aansluiting gestoken. Voor gamers is deze headset ideaal. Muziek liefhebbers kunnen beter uitwijken naar een goede headphone.

Ik kan helaas nog even geen foto's schieten. Ik heb het even heel druk met mijn nieuwe systeem lan klaar te maken voor de regroup lanparty. Als ik mijn systeem vandaag nog werkend weet te krijgen dan schiet ik even wat foto's.

[ Voor 23% gewijzigd door Seth_Chaos op 09-03-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Hier stond een dubbel post sorry!

[ Voor 98% gewijzigd door Seth_Chaos op 08-03-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
cool, klinkt goed. denk dat ik 'm volgende maand ook ga bestellen...
(hoeveel had jij ervoor betaald? 80 €?)

toen je dat schreef over de volume knop, bedacht ik me dat dat evt op te lossen is door het gewoon weg af te plakken met een stukkie tape (evt van die medisch plak tape. die heeft minder lijm prut)

thx for the info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
DarkChylde schreef op 09 maart 2004 @ 13:48:
cool, klinkt goed. denk dat ik 'm volgende maand ook ga bestellen...
(hoeveel had jij ervoor betaald? 80 €?)

toen je dat schreef over de volume knop, bedacht ik me dat dat evt op te lossen is door het gewoon weg af te plakken met een stukkie tape (evt van die medisch plak tape. die heeft minder lijm prut)

thx for the info ;)
58 euro bij de media markt. Wat die volume regeling in de bedrading ik denk dat ik die behuizing openschroef goed instel en dan de wieltjes eruit haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Seth_Chaos schreef op 09 maart 2004 @ 17:56:
[...]

58 euro bij de media markt. Wat die volume regeling in de bedrading ik denk dat ik die behuizing openschroef goed instel en dan de wieltjes eruit haal.
Heb je het nu over de medusa? Zo ja, bij welke MM heb je hem dan voor 58 euro gehaald? In MM Rotterdam centrum ligt hij namelijk gewoon voor 79 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook, leuk geluid enzo, vooral voor games idd erg goed.
Maar, als ik center, rear, front helemaal open zet dan krijg ik een ruis, maar de volume op die versterker is natuurlijk niet helemaal open, is het normaal dat ik een ruis krijg? Vind het namelijk wel erg irritant.
Nog iets: op mijn geluidskaart zijn er niet van die kleurtjes van welk stekkertje in welk gaatje moet, of maakt dat niet uit ? Want als ik bv dat schakelaartje op CD in plaats van DVD zet, en ik luister muziek, dan is het geluid ineens heel erg hard rechts terwijl dat denk ik gewoon in het midden moet zijn, zou dat aan die stekkertjes kunnen liggen?
Kunnen jullie dan anders vertellen welke in welke moet _/-\o_ :*)

naja, mijn lulverhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ik had wel gehoord dat de medusa op hoog volume last had van ruis. maar dat is idd deels te verhelpen door het volume van je systeem op max te zetten (dacht ik).
en je moet wel het juiste stekkertje in het juiste gaatje steken. check de handleiding van je geluidskaart en leg die naast de handleiding van je medusa...
draai evt zo'n testprogje om te kijken of het geluid van de juiste kanten komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, die handleiding heb ik dus niet meer :P
Maar ik ben toch aan het sparen voor een Audigy2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
DarkChylde schreef op 10 maart 2004 @ 10:12:
ik had wel gehoord dat de medusa op hoog volume last had van ruis. maar dat is idd deels te verhelpen door het volume van je systeem op max te zetten (dacht ik).
en je moet wel het juiste stekkertje in het juiste gaatje steken. check de handleiding van je geluidskaart en leg die naast de handleiding van je medusa...
draai evt zo'n testprogje om te kijken of het geluid van de juiste kanten komt...
De ruis neemt na een paar keer intensief gebruik af. Ik heb hem bij de mediamarkt in rijswijk gehaalt. Het is echt de medusa. De ruis lijkt ook alleen voor te komen bij mp3's met een lage bitrate. Heb het nog wat uitgebreider getest de ruis is gewoon te danken aan de ruis in de muziek die wordt door de versterker mee versterkt.

[ Voor 16% gewijzigd door Seth_Chaos op 10-03-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op 10 maart 2004 @ 18:19:
[...]

De ruis neemt na een paar keer intensief gebruik af. Ik heb hem bij de mediamarkt in rijswijk gehaalt. Het is echt de medusa. De ruis lijkt ook alleen voor te komen bij mp3's met een lage bitrate. Heb het nog wat uitgebreider getest de ruis is gewoon te danken aan de ruis in de muziek die wordt door de versterker mee versterkt.
Maar ook als ik geen muziek ofzo luiser en het ding alleen op heb heb ik ook erg veel ruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 20:12:
[...]

Maar ook als ik geen muziek ofzo luiser en het ding alleen op heb heb ik ook erg veel ruis
Dat is de spanning die op de speakertjes in je headset staat. het volume 3 tandjes terug zetten in de remote verhelpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
en nog een review
http://www.gurureview.co....=content&task=view&id=141
hoewel deze wel erug positief is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ik heb 'm ook...
hij is idd echt super ingepakt. is echt alsof je een kado'tje krijgt :D
ik vind het geluid goed... en de surround is redelijk... (het zit dichter bijelkaar. dus niet te vergelijken met een echte surroundset).
maar ben er heel tevreden mee. zit ook veel bas in 8)
en wordt heel compleet geleverd (stekkertjes ed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Hoi,

Weet iemand waar ik dat ding kan kopen in ben bij de mediamarkt in Hengelo en Enschede geweest maar daar hebben ze hem niet. Dus als iemand een webshopje weet ofzo

tnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
in mijn startpost staat een linkje naar een co.uk shop...
en als die niet in NL bezorg, dan ff google'n ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
DarkChylde schreef op 07 april 2004 @ 15:26:
in mijn startpost staat een linkje naar een co.uk shop...
en als die niet in NL bezorg, dan ff google'n ;)
Die bezorgt niet in NL, en gegoogled had ik al en ik kon niks vinden dus dacht ik laat ik het hier maar even vragen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
http://www.fairtronic.de/
daar hebben ze'm binnenkort weer
en hoe heb ik die gevonden:?
homepage van speed-link >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0p3Y
  • Laatst online: 28-12-2024
Komt er iemand bij de mediamarkt in de buurt (die waar de Medusa 58,- kost), wil deze persoon er dan een voor mij meenemen, voor een kleine extra bijdrage + verzendkosten vergoed?
Laat me maar even weten als je dat voor me wil doen.
groeten,
j0p3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke mediamarkt heeft hem dan voor 58,- pleuro.
Rotterdam en dan welke. Beide ben ik in no-time. Ben ook opzoek naar 5.1 koptelefoon en hij hoeft niet geniaal te zijn maar gewoon om 's avonds een beetje te gamen of filpje te doen.

Ik zag ook dat er een soort versterkertje bij zat waar je ook je speaker-set op kan aansluiten. Dat is precies wat ik zoek want heb geen zin om steeds onder m'n tafel te kruipen om m'n koptelefoon aan te sluiten.

Maar als ie in rotterdam te koop is wil ik hem wel voor iemand meenemen. Mits vooruit te betalen natuurlijk. Contact me maar op m'n mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Ik heb ook de medusa. Had 'm eigenlijk gekocht omdat je het geluid van de hoofdtelefoon kan versterken en dat is wel handig bij bijv. divx movies die erg zacht zijn opgenomen. Ik was dus daarom ook heel aangenaam verrast dat 5.1 surround echt werkt, hoe ze het doen weet ik niet (iig hardware matig) maar je hoort in games dus echt dat iemand achter je zit. Heel handig is dat er een aparte volume regeling voor de front, rear en center speaker in de kabel zit en er een algemene volume regeling (voor alle 3 tegelijk) op de versterker zit. Enige minpunt dat als ik hem hard zet de andere mensen in mijn directe omgeving klagen dat ze het geluid horen, dus hij schermt niet helemaal goed af.

http://www.speed-link.com (en dan multimedia aanklikken).
Pagina: 1