Toon posts:

Ghost Console 7.5: Probleem met image plaatsen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We gebruiken hier nu al ruim een jaar Ghost 7.5 om images te plaatsen op netwerk computers. Om nu echt zoveel mogelijk dingen te automatiseren wil ik hier eigenlijk nu dit paket ook maar eens maximaal benutten. Iets wat na nu een dag testen en proberen eigenlijk niet echt lekker gaat.

Het maken van een image met de console van een netwerk client gaat geweldig, WOL gaat goed en het image wordt netjes op de Ghost 7.5 server geplaatst. Een image het netwerk opsturen gaat echter gewoon niet.

De taak wordt goed uitgevoerd tot het puntje "Clone" aangedaan wordt. Deze krijgt meteen de status failed en de job wordt afgebroken.

De client waar het image naartoe behoorde tegaan, herstart en blijft loopen in een netwerk gebeuren. Het scherm wordt langzaam vol geschreven met de melding:
code:
1
2
Sending status to {server_ip}
Acknowlged by {server_ip}

Hier op Tweakers was ook niet echt veel te vinden aan oplossing en google was ook niet geweldig. Enigste wat ik daar gevonden heb is pcies het probleem wat ik heb, maar een antwoord stond er natuurlijk niet bij. * linkje *

Iemand die het probleem kent, suggesties heeft of helemaal geweldig is en me gewoon net de tip kan geven om dit op te lossen?