Was freehosting nou gratis of niet? Ik heb 24 november 2000 een domein registreerd namelijk www.inventionfactory.nl. Naar mijn mening gratis afgesloten. Ik kan mij echter niet voorstellen dat ik in die periode voor standard had gekozen voor 15 gulden per maand, terwijl het een domeinnaam betrof die ik toch niet wou gebruiken, alleen maar claimen. Ik was toen 17, dus het was niet dat ik geld genoeg had.
Ik kreeg in februari 2004 opeens van onze vrienden van Ladot een rekening van 180 euro voor 3 jaar. Heel vreemd is dat de factuur rept over de periode januari 2002 tot en met december 2004.
Mijn vragen aan jullie zijn:
A. Zijn er mensen met gelijksoortige problemen.
B. Was Freehosting indertijd gratis? via web.archive.org heb ik achterhalen dat het het geval was, maar was dat ook nog op 24 november 2000, web.archive.org weet alleen 4 november 2000 aan te halen.
C. Wat is er dat jaar daarna gebeurd, does it make sense dat ik vanaf 2002 werd gefactureerd.
D. Enige andere bewijzen die helpen bij mijn case.
Jullie worden vriendelijk bedankt!
Ik kreeg in februari 2004 opeens van onze vrienden van Ladot een rekening van 180 euro voor 3 jaar. Heel vreemd is dat de factuur rept over de periode januari 2002 tot en met december 2004.
Mijn vragen aan jullie zijn:
A. Zijn er mensen met gelijksoortige problemen.
B. Was Freehosting indertijd gratis? via web.archive.org heb ik achterhalen dat het het geval was, maar was dat ook nog op 24 november 2000, web.archive.org weet alleen 4 november 2000 aan te halen.
C. Wat is er dat jaar daarna gebeurd, does it make sense dat ik vanaf 2002 werd gefactureerd.
D. Enige andere bewijzen die helpen bij mijn case.
Jullie worden vriendelijk bedankt!